Catch-up is inderdaad nog weleens kut.quote:Op zondag 20 november 2005 00:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben daar ook en geef ook maar op voor vandaag. Tot 75% lig ik iedere keer iets van 10 seconden voor en dan komt die Earl ineens met een rotgang dichterbij en haalt hij me zomaar in met 250mph ofzo. Zelfs met Nitro kan ik hem dan niet bijhouden![]()
.
Ik heb dus een tyfushekel aan die catch-up. Blijkt dus dat de AI weer brak is.
Zozo, jij gaat rapquote:Op zondag 20 november 2005 01:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Catch-up is inderdaad nog weleens kut.Die warpengines hadden ze van mij thuis mogen laten.
Heb net die gozer van #13 verslagen met m'n Punto. Nu op naar de RX-8
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenquote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef speedfreakssj het volgende:
dan zet je dat catch up toch gewoon uit?
he ik meteen al gedaan toen ik het voor et eerst startte omdat ik et gewoon klote vond in deel 1.
beetje mij inhalen terwijl ik e eerlijk voor bleef.
maar hij is dus t ekoop ofzo ergens?
aangezien veel mensen het hier spelen?
of is het de demo? die challenges tegen die kerels en zo kan ik niet doen, moet ik full version hebben maar voor zover ik weet is die nog helemaal niet ui.
en ed enige XBox versie die ik te pakken kan krijgen is die voor de XBox 360 bij freerecordshop.
alleen, dat ding is dus ook nog helemaal niet uit.
Hoe kan het dan dat jullie hem wel spelen of hebben jullie hem gedownoad?
Dan kar ik nog even doorquote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef truSteh het volgende:
Pfff die #7 maak ik morgen wel af, krijg zere handen om eerlijk te zijn![]()
Ja,en eerlijk gezegt erger ik me er dood aan, had gewoon een keer een 2 mile voorsprong na een crash van een ander, 5 seconden later zie ik hem weer achter me zitten, slaat echt nergens op.quote:Op zondag 20 november 2005 01:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Catch Up kan je in de carrière niet uitzettenDus dat is jammer.
Zijn jullie het ook al opgevallen hoe snel ze bij je zijn als ze vol tegen iets zijn geramd?
Die had ik ook al tig keer over gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
gvd, wat is die sprint tegen Earl klote zegheb em nou al 100x gedaan, iedere keer blijf ik wel ergens achter haken of vergeet ik voor de heuvel te remmen bij die *****haarspeldbocht
ja, op 1x na.. maar die gast was ondertussen aardig dicht bij, en in de lucht na het laatste heuveltje voor de finish botste ik iets verkeerd tegen die gast aan waardoor ik met 0.07 seconden verloor
gezien de frustratie heb ik het maar ff opgegevennu moet ik natuurlijk die speedtrap tegen die gast ook weer opniew doen - fijn!!
vooral dat laaste begint me behoorlijk tegen te vallenquote:Op zondag 20 november 2005 00:34 schreef LoggedIn het volgende:
wat wel irritant is soms, is dat je aan het begin van de achtervolging voorzichtig moet zijn dat je de politie niet per ongeluk kwijtraakt, maar op het moment dat je je bounties binnen gesleept hebt en je verder wil moet je de meest godsonmogelijke dingen uithalen om ze af te schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Moet zeker lukken jaquote:Op zondag 20 november 2005 01:09 schreef Koenz0r het volgende:
Ik kar ook nog wel even door. Mijn doel is iig Blacklist #13 te ownen. Heb net 15 verslagen. Moet nog een paar races afmaken.
Moet lukken toch?
Is dat een bug? Volgens mij niet meerquote:Op zondag 20 november 2005 01:13 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ja,en eerlijk gezegt erger ik me er dood aan, had gewoon een keer een 2 mile voorsprong na een crash van een ander, 5 seconden later zie ik hem weer achter me zitten, slaat echt nergens op.
Kijken of dat later ook zo isquote:Op zondag 20 november 2005 01:28 schreef Koenz0r het volgende:
Hmm, één sprint gedaan, nu de andere nog...
Sprints heb ik eik geen problemen mee gehad![]()
jezus manquote:Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef truSteh het volgende:
Zo het is weer 's morgens, ik ga er weer tegenaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |