Ja, ik hoop echt dat ie de 22ste binnen komt, en mn videokaart ook volgende week ben ik weer blijquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik blij dat ik hem heb besteld
hier staan er een paar mirror'squote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef speedfreakssj het volgende:
waar kan je dec demo downloaden?
Gewoon de looks van je wagen veranderen zodat je heat omlaag gaat. Dan zijn de cops wat makkelijker te verslaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef Tom-my het volgende:
wers?
Fuck de neten, ik kom er net pas achter dat je een soort bullet time hebt :S dat had focking eerder handig geweest om te weten
btw, die challenges worden rond de 25 erg pittig, 6 roadblocks omzeilen in een blackbird (oid ik ken deze auto niet) maar met politie rating 4. .au? Na 8x nog niet gelukt :S de rest ging in 1x
Standaard is dat de rechter control toets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef tonks het volgende:
Hoe doe je die bullet time dan?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
#10 defeated. Nu op weg naar #09. Helaas heb ik de pink slip niet kunnen hebben van de #10. Anders had ik een vette Porsche 911 in mijn garage.
Kan je niet uit kiezenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef truSteh het volgende:
Als je na het defeaten van iemand op de blacklist zo uit die dingen kan kiezen, bijv. performance upgrade (voor noppes toch?) hoe kies ik dan wat ik wil upgraden.. kan dat niet vinden
Porsche heb ik helaas niet gewonnenMe Lancer trekt hem er toch uit dus boeie
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzondersquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kan je niet uit kiezen. Je kan een unique upgrade of een unique part kiezen.
En ja, het is gratis.
nee, je kunt dan naar een shop en dan kan je naar een speciale sectie (geloof door op 2 te drukken) waar je de upgrade erop kan zetten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef truSteh het volgende:
[..]
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzonders
Nope. Door naar je tuning garage te gaan, moet je op '1' drukken. Dan ga je naar je backroom. Daar kan je ze dan laten installeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef truSteh het volgende:
[..]
Word het dan gelijk geupgrade? Merk er nooit veel van, na het kiezen van die twee kaartjes gebeurt er namelijk ook niks bijzonders
Ik had die Porsche ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:08 schreef truSteh het volgende:
Als je na het defeaten van iemand op de blacklist zo uit die dingen kan kiezen, bijv. performance upgrade (voor noppes toch?) hoe kies ik dan wat ik wil upgraden.. kan dat niet vinden
Porsche heb ik helaas niet gewonnenMe Lancer trekt hem er toch uit dus boeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |