Da's alles?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:34 schreef dWc_RugRidder het volgende:
Brandgevaar.
Ja net als die luchtverfrissers zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef Jordy-B het volgende:
Citronella-olie schijnt wel giftig en mogelijk kankerverwekkend... Dus dan kan dat 't wel zijn...
't probleem daarmee is dat er weldegelijk kankerverwekkende stoffen inzitten, maar in minimale concentraties...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja net als die luchtverfrissers zeker.
Driepitskaarsen walmen ook als een verstokte kettingroker... Dat weet je vantevoren, dunkt me... (en merk je snel zat)quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef DrXLTrouble het volgende:
Meestal zijn bij "buitenkarsen" de lonten ook dikker zodat ze een grotere vlam geven.
Het nadeel daarvan is weer dat ze sneller walmen.
Ehm, een kaars bij een open raam is niet zo'n goed idee (tocht, gordijnen, whoesj).quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef Fab2an het volgende:
Ok bedankt, ik zet 'm wel bij een open raam. Ik wil hem voor de geur en insecten verjagen gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |