Ik stelde me voorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom meldde je je zo kneuzerig aan dan?
Hihihi ik ben dribbel_quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik stelde me voor
Daar is het voorstel subforum toch voor
Komende maandagochtend dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het komt op radio1
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=6112
Eik ben ik een heeeeel klein beetje trotsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komende maandagochtend dus. Zal eens kijken of het er van komt om dan te luisteren, leuk
.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hihihi ik ben dribbel_
Tis geen FOK
Kan ik begrijpen! Over je passie kunnen praten op de nationale radio is toch heel watquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik ben ik een heeeeel klein beetje trots
ga trotser doen jij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik ben ik een heeeeel klein beetje trots
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het komt op radio1
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=6112
sorry dat ik zo laat reageer. er kwam iets tussenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:45 schreef yvonne het volgende:
http://home.planet.nl/~rense203/Krantenstuk%20yvonne.jpg
Ja, de man schrijft lekker, ken dit boek niet, maar ken wel zijn Midden-Oosten boeken,quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
hey wat toevallig! ik zag vandaag een boek in een amsterdamse boekhandel en het heet europe's last summer van david fromkin. ken je dat boek yvonne? gaat over het ontstaan van de wo I.
hij ligt nu voor 9 euro bij een boekhandel in amsterdam waar ik dagelijks langskom. kopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de man schrijft lekker, ken dit boek niet, maar ken wel zijn Midden-Oosten boeken,
ik ben benieuwd, goede tip!
Ja!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ligt nu voor 9 euro bij een boekhandel in amsterdam waar ik dagelijks langskom. kopen?
voor jou?quote:
Je mag hem best voor mij kopen, maar hoe komt dat boek bij mij terecht dan hè, hè?quote:
per post misschien? wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag hem best voor mij kopen, maar hoe komt dat boek bij mij terecht dan hè, hè?
Hij hapt niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag hem best voor mij kopen, maar hoe komt dat boek bij mij terecht dan hè, hè?
20 augustus pas weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
indien anders, ga maar naar martyrium daar ligt ie.
Nee dear, ik kan me zo voorstellen dat hij zn bankrekeningnummer niet wil geven, zo bedoelde ik hetquote:
dan moet je het maar zien als verlaat verjaardagscadeautje, kan je een beetje engels, want het boek is niet vertaald? hebben we ook geen gekut met bankrekeningnummers enzo.quote:
Je wilde gewoon meeten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dear, ik kan me zo voorstellen dat hij zn bankrekeningnummer niet wil geven, zo bedoelde ik het
dan komen we er wel uit. exact vijf dagen na mijn vriendin, moet gevierd worden.quote:
Heel, heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan komen we er wel uit. exact vijf dagen na mijn vriendin, moet gevierd worden.
yw en ik hoop nogmaals dat er dingen instaan die je nog niet kende. alhoewel dat met de jaren waarschijnlijk minder zal gaan worden.quote:Op zondag 17 september 2006 18:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heel, heel erg bedankt!
Ik ben er heel erg blij mee!
lol. ik heb al overgemaakt btw. en probeer het intern aan de man te brengen. ben ook bezig met wat ideetjes.quote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, bieden, goed doel! Komop!
quote:Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef yvonne het volgende:
Op mij klungel
Denk aan ""zonder handjes en tandjes"
je 15 minuten of movie-fame?quote:Op zondag 17 december 2006 18:31 schreef yvonne het volgende:
2e kerstdag RTV-West, ikke met het Kerstverhaal 1914, The Christmas truce
Stuur je me dan wel een PM op Eerste én Tweede Kerstdag? Anders vergeet ik het toch.quote:Op zondag 17 december 2006 18:31 schreef yvonne het volgende:
2e kerstdag RTV-West, ikke met het Kerstverhaal 1914, The Christmas truce
quote:Op zondag 17 december 2006 22:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Stuur je me dan wel een PM op Eerste én Tweede Kerstdag? Anders vergeet ik het toch.
Je mot het hele topic lezen jahquote:Op woensdag 27 december 2006 11:15 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
MOGGUH! Paraat meld!
O.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:21 schreef yvonne het volgende:
Zo maar dan
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=7963
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |