abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32396863
Ik heb een postbankcard voor studenten. In het begin van de maand schrijven ze het totale openstaande saldo af.

Nu is mijn vraag.. (ik kan het nergens echt vinden eigenlijk), tot welke datum "tellen"ze? En iets concreter: tot wanneer tellen ze deze maand, om vervolgens aan een nieuwe maand te beginnen? Ik dacht zelf iets rond 25 november, en alles wat ik erna doe wordt pas begin januari weer afgeschreven. zie ik dat goed?
pi_32397309
geen idee,

ik heb dat ding al jaren,
maar naar mijn gevoel is het afschrijvingsmoment variabel
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_32397883
bel de postbank studentenlijn... die zit er niet voor niets bij
0900 09 33 (5 cent per minuut) op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
pi_32404111
Tot de laatste vrijdag van de maand dacht ik, en de donderdag daarop schrijven ze het af. Of het was andersom, dat kan ook.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_32413741
Van de Postbank site:
quote:
Wanneer wordt het rekeningoverzicht vastgesteld?
Er zijn vaste afsluitdata en incassodata bepaald. De PostbankCard wordt op de 25ste van de maand afgesloten en de Postbank Goldcard op de 26ste. Zes dagen later heeft u uw rekeningoverzicht in huis en wordt het openstaande bedrag van uw Girorekening geïncasseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')