quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
Al die moeite voor een kuttopic, hulde hoor
Waarom staan er op elke foto dan 2 joden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:06 schreef kippiej het volgende:
Dus ik was gister klaar met werken.
Fiets ik heel rustig op weg naar de kroeg, zie ik daar een groepje marokkanen staan, en een jood.
Allichtquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef InsertCredit het volgende:
Jaja, een beetje jezelf inlikken bij de allochtone medemens.
Je verwacht zeker dat je er nu ook bij mag gaan hangen of niet?
Nee, de marokkanen zijn een detail.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef P8 het volgende:
wil de TS nu zeggen dat hij de marokkanen heeft gepijpt?
je hebt de marokkanen geboekt voor een geile avond? En de agent gaat kijken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:13 schreef kippiej het volgende:
[..]
Nee, de marokkanen zijn een detail.
Het ging om mij, de agent en het boeken. [afbeelding]
De TS komt ook uit Zoetermeer... blijkbaar krijg je concurrentie wie het het beste de wouten eruit kan boekenquote:
Ziehier het straatbeeld voor het komend weekend:quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef InsertCredit het volgende:
Jaja, een beetje jezelf inlikken bij de allochtone medemens.
Je verwacht zeker dat je er nu ook bij mag gaan hangen of niet?
Als dat ooit nog goed komtquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ziehier het straatbeeld voor het komend weekend:
[afbeelding]
Jezus.. Doet er iemand eens moeite voor een topic in ONZ zit je nog te zeikenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef yvonne het volgende:
Al die moeite voor een kuttopic, hulde hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |