Tsja Downkopen schiet niet opquote:
Was ik in 2 uurtjes mee klaar...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja Downkopen schiet niet op![]()
darke_angelus [at] geemail punt comquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was ik in 2 uurtjes mee klaar...
Je kan ook gewoon een snellere provider nemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
darke_angelus [at] geemail punt com
Zoek eerst uit wat voor provider ik heb en begin dan pas met blatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een snellere provider nemen
Gmail is geen provider. Gmail is namelijk een maildienst van Google, net als Hotmail dat is van Microsoft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een snellere provider nemen
Geen geldig Passportquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
darke_angelus [at] geemail punt com
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Gmail is geen provider. Gmail is namelijk een maildienst van Google, net als Hotmail dat is van Microsoft.
Hij weet niet wat een provider is terwijl hij student Informatica is. Dat is wel heel erg...quote:
Hij is dan ook weer heel snel wegquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat een provider is terwijl hij student Informatica is. Dat is wel heel erg...
Hoi,quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef Palau het volgende:
[..]
Gmail is geen provider. Gmail is namelijk een maildienst van Google, net als Hotmail dat is van Microsoft.
Tenzij je bedoelde dat hij ipv hotmail of gmail een snellere provider moest nemen met snellere mailservers. Maar dat lijkt me stug of je bent wel heel onduidelijk.
Tzou een goede manier van jezelf eruitlullen zijn, maar dan zou je dat al gedaan hebben
Hehe och hij moet niet zeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef Palau het volgende:
Ja, maar het kan ook zijn dat ie wat anders bedoelde. Zie mijn edit. Dat lijkt me echter stug. Hij zit zich vast te schamen nu
Mwah niet stoer hoor, ik heb een provider die snel genoeg is. Daarbij werkte hij met nieuwsgroepen en ik met torrent files. Nieuwsgroepen draaien hier ook inmiddels.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef HuHu het volgende:
Maarre... ik neem aan dat hij het knap/gaaf/stoer vond dat Messenga in 2 uurtjes klaar was met downloaden en dat het bij hem niet op schiet.
En dan zeg ik: neem een snellere provider, waarbij je sneller kan downloaden, zodat je ook in 2 uurtjes (of korter) iets kan downloaden
Nieuwsgroepen zijn inderdaad beter dan torrentsquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah niet stoer hoor, ik heb een provider die snel genoeg is. Daarbij werkte hij met nieuwsgroepen en ik met torrent files. Nieuwsgroepen draaien hier ook inmiddels.![]()
Ik zag je gmailadres wel staan, maar je hebt dan verkeerd gequote...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi,
kijk eens naar het MSN adres in m'n profiel
Doei.
Maarre... ik neem aan dat hij het knap/gaaf/stoer vond dat Messenga in 2 uurtjes klaar was met downloaden en dat het bij hem niet op schiet.
En dan zeg ik: neem een snellere provider, waarbij je sneller kan downloaden, zodat je ook in 2 uurtjes (of korter) iets kan downloaden
Duh.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn inderdaad beter dan torrents
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet weet wat een provider is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat een provider is terwijl hij student Informatica is. Dat is wel heel erg...
Kijk nu komen we ergensquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:24 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen zijn inderdaad beter dan torrents
Ik quote ook niet om z'n reactie, ik quotte zodat hij weet dat ik het tegen hem heb.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik zag je gmailadres wel staan, maar je hebt dan verkeerd gequote...
Door je verkeerde quote was dat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vraag me af waaruit jij opmaakt dat ik niet weet wat een provider is.
Verder heb je ook een heel verkeerd beeld van de studie informatica. Ik zit aan de universiteit, niet op het MBO. Daar leer je wat een provider is, hoe de start-knop werkt, enzovoorts. Informatica op de universiteit kan je studeren zonder enige kennis van computers.
Dan had je net zo goed @D-A kunnen zetten, zodat het geen verwarring zou veroorzaken...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik quote ook niet om z'n reactie, ik quotte zodat hij weet dat ik het tegen hem heb.
Keuzes... daar gaat het om in het leven. Ik heb voor deze oplossing gekozen. Hij interpreteerde het zelf juist, jij niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed @D-A kunnen zetten, zodat het geen verwarring zou veroorzaken...
Sorryquote:
Geweldig tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Messenga het volgende:
Hele discussie om niks hier weer...
hey baggermodjequote:
Jaahaaa lekker hoorquote:
Verzin je alvast een neiuwe topic naam?quote:
WOOOOOOOHOOOOOOOOOO Echt wel joh!quote:
Hij is er alquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verzin je alvast een neiuwe topic naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |