en waar komt dat licht vandaan?quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef Sonja27 het volgende:
Er schijnt een 5e concert te komen!
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!quote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
en waar komt dat licht vandaan?
Ik kan er nergens iets over vinden. Zou wel gaaf zijn voor de mensen die nog geen kaartjes hebben kunnen kopen voor de overige concerten.quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!
quote:Op maandag 21 november 2005 22:44 schreef muisje26 het volgende:
Ja, is goedhoor, zeg ik kijk in vak 407 zit Malo.....
Dat gerucht heb ik idd ook al gehoort!quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al heel lang en werd vanmorgen bij Edwin Evers gemeld. Ze noemden zelfs 20 juni al als datum!
Het is derde rang. Je zit redelijk ver van het podium maar volgens mij heb je wel goed zicht.quote:Op maandag 21 november 2005 20:19 schreef Frenkel het volgende:
Ik kan nergens vinden of Vak 404 rij 10 een goeie plaats is, of toch 'best ver weg' ?
Mooi dat vroeg ik mij ook af, zit in vak 428.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:48 schreef MCH het volgende:
Nee, je kunt Robbie mooi bekijken op grote schermen.
Ik mag toch hopen dat dat niet waar is, overhypt figuur vind ik dat.quote:Op zondag 27 november 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Ik hoorde gisteravond dat James Blunt in het voorprogramma zou staan. Is hier officieel al iets over bekend?
Keep on dreamingquote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Mauro het volgende:
Zag vandaag dat ze bij de FRS in Haarlem nog kaarten hebben van RW![]()
Nee, de HMH niet.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef Hare het volgende:
En je wou zeggen dat Skin niet makkelijk uitverkoopt
Ja, dat staat er niet voor niets op hequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef HuubTuub het volgende:
zijn er meerdere ingangen voor de veldkaarten? oftewel, als ik een veldkaartje bij moet kopen en wel gezamenlijk naar binnen wil, moet ik dan letten op een bepaalde ingang op het kaartje?
Op robbiewilliams.com staan er vooralsnog 4... denk zelf niet dat er zo laat nog bij zullen komen, maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 02:12 schreef superhaagie het volgende:
[...]
p.s. klopt t nou dat er een 5e concert bij is gekomen?
Ja.. toen ik in 2003 ben geweest met m'n vader werd hij wel strenger gefouilleerd dan ikzelf (meisje van 18 toen). We hadden toen zo'n wegwerpcameraatje meegenomen wat ingepakt in een soort etui zat, daar werd verder niet naar gekeken.quote:Op zondag 4 december 2005 17:35 schreef Boomlaars het volgende:
Wordt je gefouileerd bij dit soort concerten? Ik wil graag mijn digitale videocamera meenemen.
Je kunt je mobiel toch wel naar binnen krijgen ... als daar nou ook een camera in zit ... probleem opgelostquote:Op zondag 4 december 2005 18:49 schreef PV het volgende:
[..]
Ja.. toen ik in 2003 ben geweest met m'n vader werd hij wel strenger gefouilleerd dan ikzelf (meisje van 18 toen). We hadden toen zo'n wegwerpcameraatje meegenomen wat ingepakt in een soort etui zat, daar werd verder niet naar gekeken.
Van wat ik heb gelezen kun je misschien proberen je camera in je bh mee te smokkelen, maar hoe je dat dan precies het beste kunt doen weet ik ook nietOm je nou in de Arena helemaal uit te kleden is ook weer zo... onhandig.
4.4 Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Joesse het volgende:
over het algemeen laten ze de 'gewone' fotocamera's (digitaal en eh non-digitaal) gewoon binnen, pas als het wat professionelere apparatuur is dan mag het niet, maar ja het is altijd maar weer afwachten..
ja zo staat het in de regels, maar het is mij nog nooit gebeurd dat ik mn digitale camera moest afgeven.. ze vragen meestal alleen of je geen blikjes ofzo meehebt.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
4.4 Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.
Zo staat het op mojo.nl in de algemene voorwaarden. Soms word je wel toegelaten idd met kleine cameraatjes (de niet profesionele dus)
Twee jaar geleden bij het concert van Robbie williams stond ik in de rij en diegene voor me had zijn digitale camera mee maar die moest hij toch ECHT inleveren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:55 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja zo staat het in de regels, maar het is mij nog nooit gebeurd dat ik mn digitale camera moest afgeven.. ze vragen meestal alleen of je geen blikjes ofzo meehebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |