abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32441856
En ja een huisgenoot zal ook wel helpen.. Maar btw.. Als je 18 bent en je zit op het mbo, dan ben je nog niet van koers af hoor?? Ik ken lui die zijn 22 die gaan nu een keertje MBO doen..

gewoon zo snel mogelijk werk ervan maken goos, des te langer je wacht des te erger het wordt. Gewoon zorgen dat je deze opleiding afmaakt.. en dan werken + cursussen volgen..

Komt allemaal goed goos ! serieus
  maandag 21 november 2005 @ 01:51:38 #27
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32443564
quote:
Gooi dit topic maar dicht, was niet al te serieus.
Van je vorige probleem-topic.

Ik heb grote twijfels bij TS.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32443984
Wat er stond is ook echt gebeurd.

Bedankt voor jullie reacties, heb nu al 2 kandidaten voor een kamer en waarschijnlijk ga ik die andere kamer ook nog verhuren.

Morgen mag ik op sollicitatiegesprek. Ik had mijn moeder gesproken en gevraagd of zij niet nog een baantje voor me wist. Tien minuten later belde ze me terug dat ik maandag op sollicitatiegesprek kon. Een oude vriendin van haar is manager bij een logistiek bedrijf en ik zou daar voor een half jaar administratie kunnen doen.

Wtf, ik moet daar over 7 uurtjes al zijn... Dus ik ga maar snel slapen. Morgen laat ik jullie wel weten hoe het gegaan is. Ciao!
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  maandag 21 november 2005 @ 02:30:54 #29
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32443999
quote:
Op maandag 21 november 2005 02:28 schreef t0y het volgende:
Wat er stond is ook echt gebeurd.

Bedankt voor jullie reacties, heb nu al 2 kandidaten voor een kamer en waarschijnlijk ga ik die andere kamer ook nog verhuren.

Morgen mag ik op sollicitatiegesprek. Ik had mijn moeder gesproken en gevraagd of zij niet nog een baantje voor me wist. Tien minuten later belde ze me terug dat ik maandag op sollicitatiegesprek kon. Een oude vriendin van haar is manager bij een logistiek bedrijf en ik zou daar voor een half jaar administratie kunnen doen.

Wtf, ik moet daar over 7 uurtjes al zijn... Dus ik ga maar snel slapen. Morgen laat ik jullie wel weten hoe het gegaan is. Ciao!
Ok, succes dan!

Je hebt er iig gelijk werk van gemaakt. Klasse!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32444102
Top.

Goed dat je ma dat voor je wilde regelen.
Succes enzo
  maandag 21 november 2005 @ 08:42:34 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32445349
OP weg = topic op slot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')