Mijn fiets heb ik nodig voor mijn krantenwijk (de krant die niemand schijnt te lezen), moet toch mijn playboy en pakkie shag kunnen kopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zolang jij je fiets van je kranten wijk, niet in de bosjes bij een bushalte gooid.
Vind ik alles best![]()
Ik denk dat de huidige finalisten het echt wel weten hoor, maar gewoon nog eventjes wachten met stemmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien kan een modje iets regelen?![]()
Zou erg jammer zijn als een finalist er pas later achterkomt dat hij/zij aan het spel mee heeft gedaan![]()
quote:Omdat soort zenuwslopende dingen voor te zijn ga ik al vroeg in de avond mijn laatste punten uitbrengen want de teamlijer en zijn notaris zijn nogal streng![]()
Woeiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn fiets heb ik nodig voor mijn krantenwijk (de krant die niemand schijnt te lezen), moet toch mijn playboy en pakkie shag kunnen kopen![]()
Ze zullen het wel weten zo langzamerhand maar ik verwacht vuurwerk van zequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige finalisten het echt wel weten hoor, maar gewoon nog eventjes wachten met stemmen![]()
[..]
Alle stemmen na 00.00 uur tellen niet meer mee
![]()
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan planten
Je wil het niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En het mooiste is, ik heb mij allianties met oldbies al gesloten![]()
Beide zijn we newbies, oke, jij iets meer dan ik maar qua berichten ontlopen we elkaar bijna nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.
Prachtig, prachtig..Gert schijt 7 kleuren stront, Kribbet kruipt bij Gert op schoot en ik zie het allemaal met tranen in mijn ogen van het lachen aan!![]()
En het mooiste is, ik heb mij allianties met oldbies al gesloten![]()
jamaar dat komt omdat ik qua posten eens eenmaal los gewoon een compleet uit de hand gelopen rasdebiel ben hahahah Ik kan niet stoppen met posten ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beide zijn we newbies, oke, jij iets meer dan ik maar qua berichten ontlopen we elkaar bijna niet![]()
3202 tegen 3215 van jou hand![]()
Gert en ik kunnen beide niet zo goed meer tellen maar jij moet echt op die tellen gaan passenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet kruipt bij Gert op schoot en ik zie het allemaal met tranen in mijn ogen van het lachen aan!![]()
vuile hypocriet, vanmiddag hebben we nog handjeklap gedaan en al besloten wie de servival zou winnen en nu ontken je alles!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh jah
grrrrrrr een beetje bondjes sluiten
![]()
dat zal je dan nog zuur door je strot omhoog gaan komen
![]()
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je wil het niet wetenMaar ook vele andere cabaretiers staan met hun dvd'tjes in mijn kast
![]()
PSST: op de eerste rij bij Bert Visser is niet goed en bij Arie en Sylvester al helemaal niet
riep ze trillend in haar roze kaplaarsjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
Hee, ik hoéf 'm helemaal niet meer in slaap te sussen, die utrechtenaar. [afbeelding]
Waardenberg en de jong, als we het toch hebben over vooraan zittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)![]()
Arie en Sylvester ook top
Harrie jekkers![]()
Met of zonder soep jurkquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
riep ze trillend in haar roze kaplaarsjes![]()
Dat hebben we gemerkt en ben een beetje bang dat het na vanvond een beetje stil gaat wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar dat komt omdat ik qua posten eens eenmaal los gewoon een compleet uit de hand gelopen rasdebiel ben hahahah Ik kan niet stoppen met posten ...![]()
Met Jekkers heb ik niet zoveelquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bert Visscher(hey lullo met die vuurtoren)![]()
Arie en Sylvester ook top
Harrie jekkers![]()
Lamas zijn leuk ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met Jekkers heb ik niet zoveelAls hij op tv komt, kijk ik wel maar zou niet naar hem toe gaan.
Bij de Lama'slig ik ook geregeld in een deuk![]()
Het begon goed!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het stemt mij blij en tevreden als ik zie dat de oldbies nu al bagger schijten, voor een newbie als moi. Misschien is het de wrok die nu bovenkomt bij de gedachte aan al die newbies die jullie hebben geslacht...ze zouden wel eens voor Versabommie, de ultieme newbie-strijder op kunnen komen.
Ik zal er rekening mee houde, gekke meid!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gert en ik kunnen beide niet zo goed meer tellen maar jij moet echt op die tellen gaan passen![]()
Ik heb ze allemaal op de laptop bekeken omdat ik er pas achter kwam toe ze bijna met de laatste aflevering bezig warenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lamas zijn leuk ja.
Ze hebben best vaak ook de presentator in de zeik genomen![]()
En die opdracht dat ze een letter niet mochten zeggen.
Heb er 1 flink horen schelden![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waardenberg en de jong, als we het toch hebben over vooraan zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |