quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[Teamlead -- Voor mij de Veldhuis en Kemper van deze servial: iedereen vond het geweldig, en ik snapte maar niet waarom die irritante talentloze jatters ineens bovenin de hitlijsten te vinden waren.
Taktisch een onbenullige stem, deze laatste, maar het voelt goed en dat is ook wat waard.![]()
Kan je wel tellen Gertquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[Gert: 55
APK: 53
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
M-en-A: 43
Kleintje: 43
Jappie:43
Day: 43
Milagro: 41
-----------------------------------
Dat en de reden dat hij niet kan tellen gaat hem opbreken in het eindspelquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor zo verdrietig hiervan, dat zelfs Gert nog een stem wegpleurt om redenen waar die later in de finale wel zijn gram om had kunnen halen.
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
met bovenstaand de toestemming van APK![]()
ATTENTIE ONDERDANIGE KRUIPSELS DER SERVIVALGAME DIE NOG MOETEN STEMMEN!!
![]()
via dit middel wil ik eenieder er nog aan herinneren dat er NOG NIETS gewonnen kan worden. Het heeft dus absoluut geen nut om op een favoriet te stemmen omdat je wil dat hij wint. Style deed hier een goed voorbeeld aan uitgaan door plus te stemmen op APK die nagenoeg veilig staat. Dit was een typisch geval van een weggegooide stem en dit is een duidelijk stukje bewijs waarom het fout ging bij Menno in het echte BB. Stem dus mensen in of uit de finale maar niet op mensen die er niet meer uit kunnen of niet meer in kunnen. Dit is zonde van de stem, terwijl jullie NU de unieke kans hebben om de finale te beinvloeden!
EINDE BERICHT!
![]()
Ik zal vanavond tijdens het kaas-fondue is gaan nadenken, heb nog een paar uur te gaanquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je wel tellen Gert![]()
Wil je zo graag Milagro meenemen naar de finale als 13de user![]()
We nemen je het niet kwalijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
ik had het lijntje niet aangepast.
![]()
Verslik je niet in de kaasfondue hè.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We nemen je het niet kwalijkHopelijk dat de volgende stemmer "wel" een beetje oplet en je fout kan herstellen
![]()
Ik zal heel voorzichtig eten en het vorkje ook niet te diep in mijn strot duwen![]()
krijg nu al trek
Jullie zijn dus aan elkaar gewaagdquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Maurisico: 39![]()
Demins: 39![]()
Jappie:37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij kon gisteren ook HEEL goed tellen en lijntjes zetten![]()
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Echt waaaaar
![]()
Ik kan als excuus alleen aandragen dat ik erg veel haast had om mijn stemmen uit te brengen om daarna naar boven te gaan![]()
Bij deze Gert: sorry en als ik er straks niet meer ben........![]()
Ik ga normaal fondueen, moet vlees hebben MOET VLEES ! eigenlijk heb ik heel die fondue niet nodig, je kan het bij mij bebloed en al naar binnenschuivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal vanavond tijdens het kaas-fondue is gaan nadenken, heb nog een paar uur te gaan![]()
jOH TIS MAAR EEN SPELLETJE!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wor zo verdrietig hiervan, dat zelfs Gert nog een stem wegpleurt om redenen waar die later in de finale wel zijn gram om had kunnen halen.
![]()
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!quote:
Het had me ook zwaar tegen gevallen als je het wel had laten lopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik kon het even niet later Kribbet
![]()
![]()
Kalm nou maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!
Normaal ben ik ook een echte carnivoor maar met de gedachte van steengrillen wat we morgen gaan doen en de Prime eye (300 gram) van eergisteren, kan ik wel een dagje zonderquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga normaal fondueen, moet vlees hebben MOET VLEES ! eigenlijk heb ik heel die fondue niet nodig, je kan het bij mij bebloed en al naar binnenschuiven
maarja alles om de competitiestress te vergeten!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT ZEI JE? VROTTE MAFKEES, STA STIJF VAN DE ZENUWEN!
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!
Kan je als notaris ook zien wie van de finalisten alleen maar een beetje lurkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ik kon het even niet later Kribbet
![]()
![]()
voordeel van notaris zijn dan moet je de stemmen HEEL goed nalopen![]()
Maar een spelletjequote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je als notaris ook zien wie van de finalisten alleen maar een beetje lurkenIk mag nog stemmen vandaag
![]()
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan plantenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar een spelletje![]()
Je bent je plek echt onwaardig met dit soort teksten
![]()
Het is allang geen "spelletje" meer![]()
Misschien kan een modje iets regelen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
nee ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zien
ik zou het ook wel willen weten
![]()
Iedereen zit volgens mij te wachten ...........het gaat vanavond vast storm lopen hier, ik lach me dan een puist als Fok weer eens down gaat![]()
Zolang jij je fiets van je kranten wijk, niet in de bosjes bij een bushalte gooid.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien kan een modje iets regelen?![]()
Zou erg jammer zijn als een finalist er pas later achterkomt dat hij/zij aan het spel mee heeft gedaan![]()
Ik verwacht na 23:59 vanavond wel 12 mensen die elkaar gek maken, laten janken, dwingen tot een "vrijwillige" exit of anders zich laten opnemen in een gesloten afdeling van een ziekenhuis met witte muren en een groot hek er omheen (zwaait naar zijn broertje, die zit in een huis voor broers die niet helemaal goed zijn, met dank aan Youp)
Omdat soort zenuwslopende dingen voor te zijn ga ik al vroeg in de avond mijn laatste punten uitbrengen want de teamlijer en zijn notaris zijn nogal streng![]()
+ + hadden jouw kant op kunnen gaan maar je redt het op eigen krachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel maar ik hoop bij versabommie een ontspannen, zelfs lakse houding te bewerkstelligen zodat hij alle scherpte kwijt is zodra ik die bijl in zijn rug gaan planten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |