quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.
verander de regels anders even !quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.
Kan niet, ik zit nu even niet op mijn gameboy!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee heb al gestemt.
En ook al een x op jou dus je kan niet zeuren![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelen![]()
Dat zou er dus als volgt uit kunnen zien![]()
Cuall: 35
Mij kun je vertrouwen hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgen
![]()
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel was![]()
je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je toch![]()
Tis alleen dat je nu dus zeg maar tja..uh...hoe breng ik dat zo subtiel mogelijk...nu ja zeg maar volstrekt nutteloos bent geworden
![]()
Dus het mag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgen
![]()
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel was![]()
je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.
echt ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet aardig, kan later als je in de finale zit nog op je stemmen![]()
Het was maar een grapje lieverdquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja![]()
Dus jou staat heel wat te wachten, mij nutteloos noemen![]()
En nu wel slijmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverd![]()
![]()
Kun je mij vergeven ?![]()
![]()
Jij hangt ook echt alléén nog maar hier rond hè?quote:
Hahaha hij knijpt 'm.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverd![]()
![]()
Kun je mij vergeven ?![]()
![]()
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickiequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
En nu wel slijmen![]()
Daar moet ik ff tot het einde van t spel over slapen om je te sparen, tot die tijd![]()
![]()
Goed idee, Gert!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.
Dat mag jij toch gewoon doen?![]()
Lekker de usertjes zieken die tot 10 voor 12 wachten omdat ze hopen God te kunnen spelen met een beslissende stem.![]()
Dat noem ik nou een mopquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickie![]()
![]()
flikker op, vanmorgen de halve dag in de sc ook rondgehangen, sterker de eerste ochtendcaps waren van mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hangt ook echt alléén nog maar hier rond hè?
Een winnaar absoluut onwaardig.![]()
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef Maurisico het volgende:
zo nog maar even wat campagne er tegenaan!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Goed idee, Gert!![]()
ATTENTIE ATTENTIE! HIER SPREEKT UW GELIEFDE DICTATOR.
![]()
Binnen nu en niet al te lange tijd volgt een belangrijke mededeling.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Nee hoor... Jij mag eerst...quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Gut o gut wat hebben ze ineens een haast.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Gert het volgende:
Gut o gut wat hebben ze ineens een haast.![]()
De dag duurt tot 23:59:59... Waag het niet om het stemmen eerder te sluiten...quote:
Ik ook...quote:
Dan begint Paul!quote:
Mark!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:00 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER VOLGT DE BELANGRIJKE MEDEDELING!
![]()
Ik ga effe eten.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Ga jij maar eerst dan Isaquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wie wilde er gaan stemmen![]()
Ik in ieder geval nog.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Paul als in...dat kleine dikke schreeuwende mannetje met die bril ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |