quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee Bommie hoort er ook bij met hem kan je lachen en discuseren![]()
Kijken wie de minste lol en discussie heeft en die dan wieberen![]()
Het janken is nu een tranendal gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Ik wil jullie er wel attent op maken dat er mensen op dit topic wonen onderhand omdat het zo vermakelijk is. 2 redenen die ten grondslag liggen hieraan zijn Kribbet en Demins, ze geven de sErvival geur en kleur en zullen de finale mede weten te maken tot een leuke happening voor zowel toehoorders als medestrijders.
Ik doe dan ook een beroep op iedereen die nog moet stemmen om deze twee jolige jokers in de finale te houden. Dat zal een hoop lachen schelen!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat mij betreft niemand, het lijkt mij leuk als er een flink aantal personen met een gelijk puntenaantal op de twaalfde plaats eindigen, dan kunnen we al even lekker oefenen met een brede bank in de beslissingsronde.![]()
Wat de liefde voor een hondenras al niet kan doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef style het volgende:
APK ++ voor mij de winnaar van servival
Kribbet ++ zie ik graag in de finale
Demins -- tactisch, om Kribbet wat om hoog te krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kan jullie twee ook geen moment alleen laten, he!![]()
Leestekens! Duidelijker kan ik het niet zeggen!![]()
Niet alleen je liefde voor de ACD hoor, zo simpel kom je er niet vanafquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat de liefde voor een hondenras al niet kan doen![]()
![]()
Met deze stand en met mijn tactische stemmen in mijn achterhoofd zou ik het net gaan halen![]()
KRIBBET gaat zich de rest van de dag aan zijn speech werken
De kans op een grote bank is redelijk aanwezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat mij betreft niemand, het lijkt mij leuk als er een flink aantal personen met een gelijk puntenaantal op de twaalfde plaats eindigen, dan kunnen we al even lekker oefenen met een brede bank in de beslissingsronde.![]()
Zijn we samen Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De kans op een grote bank is redelijk aanwezig![]()
Het zal spannend worden vanavondVoor de zekerheid zal ik niet zo laat gaan stemmen want 23:59 is geen 0:00 uur
![]()
Voor het spel in het spel wil mijn exit ook nog wel aan Chantal haar naam vastpinnen, alles of niets![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef style het volgende:
[..]
Niet alleen je liefde voor de ACD hoor, zo simpel kom je er niet vanaf
Het gaat om het totaalplaatje.
Wat lief van je, tranen van blijdschapquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Geeft niet, pop, ik kan veel van je hebben!![]()
quote:
En nou zou ik nog graag een punt zetten. Achter de zin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief van je, tranen van blijdschap![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Chantal is sterk genoeg voor ons beide
![]()
Nooit gedacht dat ik mijn naam nog is die van haar zou koppelen![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:55 schreef cuall het volgende:
[..]
ja zo'n spel doet rare dingen met een mens
![]()
Style, ik wil niet lullig, doen want ik vind je relaxed, maar de stem op apk is dus wederom een weggegooide stem. APK stond veilig en je had bijvoorbeeld twee man omhoog of omlaag kunnen laten gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef style het volgende:
APK ++ voor mij de winnaar van servival
Kribbet ++ zie ik graag in de finale
Demins -- tactisch, om Kribbet wat om hoog te krijgen
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:25 schreef Maurisico het volgende:
Ik stond vanmorgen op... spanning in mijn lijf. Verbaasde me hierover..en toen wist ik het. Vandaag de laatste stemronde....ga ik het halen, of wordt ik nipt uitgeschakeld voor de finale..![]()
Naar wie gaan mijn stemmen deze laatst keer in de voorronde:
Allereerst de plusjes:
De plusjes gaan naar twee dames die zich meerdere malen lovend over mijn gedrag en posts hebben uitgelaten. Ik heb dit in eerdere stemrondes nooit laten meewegen. Maar een bedankje is toch wel op zijn plaats voor zoveel positieve kritieken dus pluspunten voor Isabeau en Supermom!
Doe maar even een vetgedrukte mededeling. Voor een keer mag je mijn familiewapen lenen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:17 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop dat de komende stemmers even goed naar dit voorbeeld kijken![]()
met bovenstaand de toestemming van APKquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar even een vetgedrukte mededeling. Voor een keer mag je mijn familiewapen lenen.![]()
Je bent kansloos, anders had je van mij ook nog punten gekregen. Echt waar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat vind ik nou heel lief van je! Thanksssssss
![]()
(voor een newbie ben ik niet slecht geeindigd)
Prachtig, een belediging en een compliment in 1 zin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
Je bent kansloos, anders had je van mij ook nog punten gekregen. Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |