Aangezien ik vanavond allerlei sociale verplichtingen heb, ga ik nu alvast stemmen. Het is misschien niet tactisch, maar ik stem toch met mijn gevoel, dus als ik uit eruit wordt gestemd, so be it, dan heeft het gewoon zo moeten zijn.
++ APK
Eigenlijk heeft hij deze pluspunten niet nodig, want de finale haalt hij toch wel. Maar ik heb nog iets goed te maken. Ik heb me vannacht toch mee laten slepen door het spel (voor 't eerst en ik schaam me er diep voor
![]()
) en heb op een valse (lees Chantal) manier naar 'm uitgehaald.
Sorry APK, je lijkt echt op mijn vriend (dus ben je lekker) en ik gun je de eindoverwinning van harte
![]()
!
++ PC Eend
Misschien voor anderen een vreemde keuze om deze rare eend punten te geven. PC Eend heeft mij nl. in het verleden en keer flink gekwetst. Maar Ik ben , zoals eerder vermeld, behoorlijk vergevingsgezind en gun toch mijn voormalige levelvriend een plek in de finale. Aangezien hij het hier best zwaar heeft, 2 punten erbij om een plek in de finale zeker te stellen. En wie weet, ooit, bereiken we weer ons oude levelniveau. Succes
-- Demins
Dit was even heel erg moeilijk. Ik moest kiezen tussen Demins of Jappie, ken ze nl. niet zo goed. Mijn minpunten gaan toch naar Demins, omdat ik de humor van Jappie wel kan waarderen.
Zo, dat waren ze voor mij. Ik zie vanavond wel wie uiteindelijk in de finale zitten.
May the best (wo)man win!!!!
Teamlead: 55
Gert: 55
Snaptnix: 51
APK: 51Isabeau: 49
PC eend: 45Versabommie: 45
Cuall: 45
M-en-A: 43
Kleintje: 43
Milagro: 41
Jappie:41
Day: 41