quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slijmbalquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oe...hij zei "helt" tegen mijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag jij nog stemmen ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Slijmbalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee heb al gestemt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag jij nog stemmen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verander de regels anders even !quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil Tan Day ook graag bij de laatste 12, maar niet ten koste van mijn held.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan niet, ik zit nu even niet op mijn gameboy!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee heb al gestemt.
En ook al een x op jou dus je kan niet zeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...ik heb nu 5 dagen opgespaard dus als het goed is kan ik nu -10 en-10 en +10 uitdelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou er dus als volgt uit kunnen zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall: 35
Mij kun je vertrouwen hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeuren doe ik nooit mop...dat weet je tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis alleen dat je nu dus zeg maar tja..uh...hoe breng ik dat zo subtiel mogelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....nu ja zeg maar volstrekt nutteloos bent gewordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus het mag?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Vuile ondankbare hond dat je er bent, ik heb de hele middag de klaagzangen van die Bommel aan moeten horen, dat ik mijn stemmen loop weg te gooien, terwijl ik dit heb gedaan om jou in de finalisten groep te krijgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.......en mij dan naar beneden willen halen, terwijl ik je reddende engel wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je kunt je vrienden zelfs niet meer vertrouwen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Versabommie, gooi er effe een DDOS tegenaan, ik ga stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet aardig, kan later als je in de finale zit nog op je stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
echt ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was maar een grapje lieverdquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus jou staat heel wat te wachten, mij nutteloos noemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus het mag?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu wel slijmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je mij vergeven ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hangt ook echt alléén nog maar hier rond hè?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mij kun je vertrouwen hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaha hij knijpt 'm.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je mij vergeven ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickiequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
En nu wel slijmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar moet ik ff tot het einde van t spel over slapen om je te sparen, tot die tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed idee, Gert!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En sluit daarna de stembussen ook maar meteen.
Dat mag jij toch gewoon doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker de usertjes zieken die tot 10 voor 12 wachten omdat ze hopen God te kunnen spelen met een beslissende stem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat noem ik nou een mopquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geeft niets honnepon....scoor ik in de tussentijd wel ff een ander chickieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop