abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:16:39 #1
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_32387529
Deze Big Brother zou, zo werd vooraf gezegd, de Big Brother worden van de geheimen... wat is daar nou helemaal van terecht gekomen nou de helft van de bewoners weg is... was dit het?

Is het grote geheim van Rob dat hij maar één been heeft? Wat nou geheim, hij liep het iedereen meteen te verkondigen toen hij het huis binnen stapte!

Is het grote geheim van Nathalie dat ze een irritant hoge stem krijgt als ze bezopen is en graag met iedereen meelult? Is het grote geheim van NanaNathalie dat ze wat 'gewaagde fotos' heeft gemaakt? De gemiddelde 14 jarige breezerdoos heeft een stuk gewaagdere fotos verspreid over het internet staan...

Is het grote geheim van Roel dat 'ie kraker is? Of dat 'ie zich graag laat rondmarcheren door alles wat twee tieten heeft - of het nou een adamsappel heeft of niet? Of schrijft 'ie toch z'n scriptie over het psychologisch effect van Big Brother en dat boeit me dan vrij weinig.

Het geheim van Chantal dan, dat ze op zoek is naar een man maar deze niet kan vinden? Dat is toch helemaal geen geheim - dat is algemeen bekend.

Lieske - Probeert angstvallig geheim te houden dat ze schrijver is van het autobiografische boek "Overleven op Eilandje Vrolijkheid"...?

Probeert Joost angstvallig geheim te houden dat 'ie D66er is...? [insert "kan me voorstellen dat je dat geheim wil houden" joke]

Ingrid - mijn vriendin vindt haar nog steeds op een man lijken maar voor de rest - is haar geheim dat ze duimt? Dat ze af en toe de hoer speelt (in Baantjer dan)?

Didio's geheim is dat ze in wat bladen heeft gestaan? Dat ze opgegraven is op de Noordpool en van binnen nog steeds niet ontdooid is? Dat ze beheerder is van de Internationale Mao Fansite?

Dan natuurlijk de mensen die er al uit zijn.

Rikkert had vast een boeiende afwijking maar dat wist ie zo goed te verbergen dat 'ie er meteen uit gestemd is.

Dan Linda - haar geheim komt al snel boven. Nog een drankje voor Linda! Of was er toch iets dat we nog hadden moeten ontdekken?

Tanja. Goed. Volgende.

Ralph was natuurlijk de ex van Nathalie. En dat 'ie de helft is van een tweeling natuurlijk, dat is nog steeds geheim ;-)

En BBMenno, wat was jouw geheim eigenlijk?


Kortom, wat is er terecht gekomen van al deze geheimen?!
pi_32387623
Jah hallo??? als jij zou weten wat alle geheimen zouden zijn dan zijn toch zeker geen geheimen meer ??? denk ff na !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_32387628
Ik denk dat het meer over de geheime missies gaat. Die waren er in de vorige afleveringen niet volgens mij.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:21:28 #4
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_32387679
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Flyduck het volgende:
Jah hallo??? als jij zou weten wat alle geheimen zouden zijn dan zijn toch zeker geen geheimen meer ??? denk ff na !
Ahh! Dat is wel een grandioos concept inderdaad. Gewoon allemaal bewoners met geheimen in het huis stoppen en dan zorgen dat als Big Brother 5 voorbij is dat er geen woord over die geheimen gerept is! In het contract zetten dat ze er ook na BB5 niet over mogen praten...

Je hebt helemaal gelijk.
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:23:09 #5
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_32387740
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef doka het volgende:
Ik denk dat het meer over de geheime missies gaat. Die waren er in de vorige afleveringen niet volgens mij.
dat zou tegenvallen...
pi_32387791
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef haarb0l het volgende:

[..]

dat zou tegenvallen...
Inderdaad Maar ik ben bang dat het wel zo is.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32422203
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef haarb0l het volgende:
Rikkert had vast een boeiende afwijking maar dat wist ie zo goed te verbergen dat 'ie er meteen uit gestemd is.
Ja het is inderdaad jammer dat Rikkert er al snel uit was, want nederland was zich op den duur geheid massaal aan Rikkert gaan ergeren. Ik ken dat slag mensen wel, die gasten kunnen zich zelf niet in de hand houden wanneer ze onder de drank zijn, daar is Nathalie een lachertje bij.
Ik bedoel laten we eerlijk wezen: Rikkert studeert informatica en hockeyd(op zich niks mis mee, als je maar lang genoeg zoekt, vind je daar op den duur leuke mensen tussen) maar dan in combinatie met een studentenvereniging is dan wel dodelijk; daar hadden echt te bizarre acties uit moeten voortkomen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32422266
Volgens mij is heel BB5 nog een geheim. De bewoners hebben zelf nog niet het idee dat het is begonnen en dat ze leuk moeten doen. En in Nederland wordt er nog amper over gesproken, zo geheim is het dat je ernaar kijkt...
  † In Memoriam † zondag 20 november 2005 @ 13:02:13 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32422353
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef haarb0l het volgende:
Je vergeet de taakstraf van Roel vanwege handel in pillen .
Verder is het overduidelijk dat álle BB bewoners regelrecht van de wachtlijsten van het RIAGG zijn afgeplukt.

Geheimen
  zondag 20 november 2005 @ 13:12:02 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_32422531
Dus jij gelooft dat Rob 44 is?

Tel daar maar een jaartje of 15 bij op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32443464
Er zitten echt nog wel wat geheimen in.
- Chantal: is pot
- Ingrid: komt uit tbs-inrichting en moet daar het huis ook terug naartoe
- Roel: heeft eigenlijk helemaal niet zo'n mietjesstem
- Nathalie: blijkt geen mens maar een robot te zijn
Ik noem nu zomaar wat, er is echt nog wel meer hoor.
pi_32457146
Ik vind het ook nog wel wat tegenvallen met die zogenaamde geheimen
pi_32491610
Er is echt nog genoeg.
- Dido werd vroeger veel gepest
- Rob kan wél accentloos Nederlands praten
- Chantal blijkt zus van Imca Marina
- Roel heeft geen piemel omdat die een keer bij een gevecht is afgesneden
Ik noem nu zomaar wat, er is echt nog wel meer hoor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')