Dat we je uitlachen denk ik... Dat is toch een goeie deal niet?quote:
Die zit er voor de vorm, die haalt het toch niet, maar mag nog iemand uit de finale gooienquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat we je uitlachen denk ik... Dat is toch een goeie deal niet?![]()
Zijn avatar werkt niet, hij kan niet eens quoten en hij kan amper spellen. Hij heeft Fok met een zaklantaarn moeten vinden. En hij gaat hier stémmen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die zit er voor de vorm, die haalt het toch niet, maar mag nog iemand uit de finale gooien
hij is wel een heuse webdesigner heur!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn avatar werkt niet, hij kan niet eens quoten en hij kan amper spellen. Hij heeft Fok met een zaklantaarn moeten vinden. En hij gaat hier stémmen?![]()
De ratten verlaten het zinkende schipquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik ga zo dadelijk of morgen het zinkende schip verlaten.![]()
"vrienden"!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De ratten verlaten het zinkende schip![]()
APK kennende als jij buiten de 12 ligtquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
Dus wanneer begint de finale nou
En wanneer wordt dat weer veranderd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij heet toch geen christina he?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
Dus wanneer begint de finale nou
En wanneer wordt dat weer veranderd![]()
![]()
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humorquote:
Zeg maar gerust onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humor
Ik bedank je iig voor alle minpuntenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
shit was dit maar laatste kans????? sjee zeg jammer had liver andere in de finale gezien
poging misluktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humor
PLUS puntenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedank je iig voor alle minpunten![]()
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onbegrijpelijk.
Wat zijn dat? Stelletje ratten hier geeft me nooit punten... Hoerenfeest hier!quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Ik heb nog wel een foto van Coos met Deetman.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Ik heb nog wel een foto van Coos met Deetman.
[afbeelding]
zit je te stangen, schat , ik weet toch dat je mijn allergrootste fan bent !quote:
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |