Whehehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kijkt BB en je leest en post op het Fok! forum... en dan een leven? Laat me niet lachen!![]()
je bent hier idd niet erg vaak!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een leven![]()
Niemand weet hoe die ratten door jouw grijze brein heen rennen dus ik ook nietquote:
Meen je niet!!!!!! hahahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lange Leidse(boven Bojo) 2 jaar lang
![]()
Goed om te weten dat ik word gemistquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent hier idd niet erg vaak!![]()
Ik vond je veel leuker toen je me nog de hele tijd in de zeik namquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:36 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee stemmen is nu wel moeilijk, wie wil ik bij de laatste 12 zien en dus in de finale?
(trouwens gekke Eend, thnx voor je puntjes, had niet verwacht dat ik als newbie zo hoog zou komen , en nee ik neem je niet in de zeik! )
Was ook erg stil en saai en ben daarom toen maar voor een paar jaar naar de Bijlmer verhuisdquote:
Moet je eerst de finale halen, Utrechtse stinkhomo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Wat willen jullie dat ik ga doen in de finale? Gert onthoofden, APK anaal penetreren met een ammerdammertje omdat hij import is? Kribbet zijn Fiat Multipla laten opvreten? Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren? roeptumaar..maar geef me iig genoeg punten om de klus af te kunnen maken !
Tot zover mijn promo!
Had ik het dan toch verkeerd gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Wat willen jullie dat ik ga doen in de finale? Gert onthoofden, APK anaal penetreren met een ammerdammertje omdat hij import is? Kribbet zijn Fiat Multipla laten opvreten? Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren? roeptumaar..maar geef me iig genoeg punten om de klus af te kunnen maken !
Tot zover mijn promo!
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Tot zover mijn promo!
Ik heb het wel over zo'n 15 jaar geleden, daarna ben ik een beetje gaan zwerven (niet kraken)quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet!!!!!! hahahahaha![]()
Zooow dichtbij en Nee APK Ik ben geen import ik ben een ECHTE
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond je veel leuker toen je me nog de hele tijd in de zeik nam![]()
Ik prik ze bovenop me stramme max en kom ze onder luid gezang zo je wijk in wandelen als ik maar punten krijg!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!
van versaquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!
begin maar vast te beven, anusster-adept, zal je zoals het altijd gaat laten rennen door je eigen territorium!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je eerst de finale halen, Utrechtse stinkhomo.
Volgens mij heb ik hem er in gezet, ik dacht ik zal wel es ff laten zien hoe hij gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
PeterV-- heb niets tegen je zie je nooit dus schop je ff een stukje naar beneden.
je naam doet me overgens erg veel denken aan PeterR maar die vind ik een echte kwal
Van alle mannelijke finalisten! We hebben al genoeg naaktfoto's van Lieske ed gezien, laat ons vrouwelijke Fok! gebruiksters ook eens schrikken?quote:
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem er in gezet, ik dacht ik zal wel es ff laten zien hoe hij gewaardeerd wordt![]()
Ik schaam me kapot![]()
Ik ben al bezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
Zo, Lovebear heeft haar laatste stem uitgebracht. Die kunnen we nu lekker uit gaan schelden!![]()
en wat staat daar tegenover?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Van alle mannelijke finalisten! We hebben al genoeg naaktfoto's van Lieske ed gezien, laat ons vrouwelijke Fok! gebruiksters ook eens schrikken?![]()
Menno zelf, hij dacht, misschien maak ik ook eens een kansquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |