you profile:quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt...
...roep ik even mijn broer erbij![]()
Post je tietuh effe, sta je zo in de top 3.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Godver jij bent ook een ster in het verpesten van mijn weekend he?![]()
Duh... ik sta wel op zo'n 2400 posts hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
you profile:
Wat liefffffffffffffffffffffffffff
Hoge koorts?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:48 schreef APK het volgende:
Post je tietuh effe, sta je zo in de top 3.![]()
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.
Haal alles uit de kast!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
Versabommie: Een finale zonder psychopaat zou niet compleet zijn...
Ik wil niemand beinvloeden hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Spannend!
De laatste stemronde voor de finale is in gegaan!![]()
Alleen Gert lijkt zeker van een plaats in de finale, voor de rest is het naar de WC rennen en af en toe dit topic checken.![]()
Ja duh!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ik![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps..... kep te vroeg gepiekt zie ik![]()
Jij ook?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik wil niemand beinvloeden hoorMaarre.... APK jij ook uit de Jordaan??? hahahaha
Offeuh Import?
Foei
En dat gaat me punten opleverenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!![]()
Daarom moet je effe foto's posten, kunnen anderen ook meegenieten!![]()
ik op 3093 (gemiddeld 47 per dag) sinds 13 septemberquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duh... ik sta wel op zo'n 2400 posts hoor![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ik![]()
En veel geheime info heb ik nietJullie weten al dat Versabommie en LekkerSimpel 1 en dezelfde persoon zijn dus dat is ook geen nieuws meer
![]()
Op naaktfoto's van mijn vrouw zitten de meeste ook niet te wachten, ze is een Bulgaarse kogelstootster van 170 kilo (175 na het eten)![]()
Lange Leidsequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Import: Ja, ik woonde eerst bij het Leidseplein.![]()
Dan geef ik je toch geen punten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
En dat gaat me punten opleveren![]()
![]()
Zeg dan gelijk dat je me weg wilt hebben
![]()
Ik heb tenminste nog een levenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik op 3093 (gemiddeld 47 per dag) sinds 13 september![]()
Vertelllllllllllllllllllllllllll vertellllllllll pleaseeeeee share it with us!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:55 schreef ChantalC het volgende:
Ik sprak gister na de live uitzending Menno nog even... Hij vertelde me nog wat sappige details uit het huis... Mocht ik in de finale komen dan vertel ik ze wel...
Wel een lekker rustige straat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
Lange Leidse(boven Bojo) 2 jaar lang
![]()
Je kijkt BB en je leest en post op het Fok! forum... en dan een leven? Laat me niet lachen!quote:
Alleen als ik in de finale kom...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Vertelllllllllllllllllllllllllll vertellllllllll pleaseeeeee share it with us!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |