Sorry man, ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ga jij ff wieberen ......en verslik je maar in je verjaardag-taart
Ga maar KRIBBETquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
Mag ik mijn stem uitbrengen of is er nog iemand anders bezig![]()
Nope, niemand is aan het stemmen....dus knock yourself out!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
Mag ik mijn stem uitbrengen of is er nog iemand anders bezig![]()
Is toch vechten tegen de bierkaaiquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry man, ik blijf niet aan de gang
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn 1 na laatste stemronde.![]()
Na de lijst bekeken te hebben zijn dit in mijn ogen de 12 mensen die het moeten gaan uitvechten.
Er kan nog wel gaan gebeuren met de lijst dus om wat meer afstand te scheppen de volgende punten.![]()
+ + Maurisico, je hebt een veilige keus gedaan door Rob te kiezen dus een week zing je het wel uit.
+ + Demins, je hoort erbij, leuke teksten en tart de mannenregels door Dido te kiezen.
- - Sanne, om een beetje afstand te creëren met de finalisten moet ik je helaas de 2 minpunten geven, wel kan je er trots op zijn om als enige met een even aantal punten in de lijst te staan.
Jammer dat ik niet 3x pluspunten mag geven anders had Jappie er ook 2 bij gekregen
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Maurisico: 39![]()
Demins: 39![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jappie:37
Sanne: 34![]()
Milagro: 33
Kribbet: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
BBMenno: 13
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
wat zie ik daar? ohw een streep naderen!quote:
En daarom ben jij aangesteld als notaris en ik nietquote:
Als je exit bent mag je niet meer stemmen, toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hebt best wel kans dat je nog wel tot morgen mag blijven hoor
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je exit bent mag je niet meer stemmen, toch?![]()
Zie ik er haatdragend uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zie ik daar? ohw een streep naderen!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Cuall ++ Omdat ze zo liev tegen mij was toen ik dit gekkenhuis dat (sub)forum heet, kwam binnenrollenBen dan wel vroegtijdig Alzheimerpatiënt, maar dat soort dingen vergeet ik dan weer niet.
nouja ik kreeg eergisteren, toen demins je hoer noemde wel ff het idee dat ik aan de beurt zou komen, en eerlijk gezegd zou het nog je goed recht zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarom ben jij aangesteld als notaris en ik niet![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck...nu zit ik toch te glijen!
EY! Kwallie, je komt met die rode pruik van je , je adhd-ava en je latourette-uitspraken een beetje populair doen over mijn goedgebouwde rug. Ik glij ook eens een keer en direct maken we ervan dat ik het elke keer doe. Bang voor je positie op de lijst? Je liet zelf al zien hoe robbiaans jij je spel speelt door je ava een mes in de rug te duwen, hell je hebt mij zelfs een heel messenblok ind e rug geduwt omdat ik je zeer handige tips gaf. Het aard van het beesie begint behoorlijk boven te komen, je bent met het spel bezig om een manier die je niet siert.quote:
Viespeuk wees dan ook niet zo natquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck...nu zit ik toch te glijen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |