quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neanderthaler, zul je bedoelen.
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
Als jullie nog een "ex" of een "Leroy" nodig hebben is het spel, dan hoor ik het wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Christina = Christiane F.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft 't over Christiane F.
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch je muil, je bent zelf een kutnewbieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat er een lettertje naast hier en daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Christina = Christiane F.
Okee.
Ik kan weer lekker slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijwillige exit in de finale-rondequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandighedenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.drank? Of gewoon de stemmetjes in je hoofd?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Begin hier een beetje te wennenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je had veel hoger kunnen en moeten staanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandighedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
overigens hebben die stemmen in mijn hoofd er niets mee van doen, die praten niet over boeken die zeggen grotendeels....Bommie pak het mes, pak het mes bommie....we gaan doktertje spelen ...
Joh je wil me, elke vierkante centimeter van dit goddelijke lichaam! Das nu wel duidelijk...bommies plagen is uitwoonprocedure vragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das waar je kan het die tandloze scheelkijkende holbewoner ook helemaal niet kwalijk nemen.
wijs de weg, oh grote roerganger....quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*
benje nu wel de prijs ?
Ik zie het nog wel gebeuren de registers gaan bij sommige helemaal open en bij de andere de traanbuisjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vrijwillige exit in de finale-rondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Never....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaaaaaaaaaa ...maar dan vragen er mensen DAAR ineens om vrijwillige exits ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, ik heb toch al de naam van OFFtopic kneus dus mij kan niets gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
[BB SC] 776 Anticlimaxquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een heel goed herzenspinzel van APK, het heeft er wel voor gezorgd dat ik de streams bijna niet meer aan hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop