Zijn dit nou de "gemidelde" Fok! kers?????? Of streamers???????????quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Ik heb nog wel een foto van Coos met Deetman.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
* streept Wicked van lijstjequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
cuall++ ook een meid met pit die zie ik t ook nog ver schoppen ga zo door en maak ze in.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn dit nou de "gemillende" Fok! kers?????? Of streamers???????????
Neuh, Coos is Coos.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn dit nou de "gemillende" Fok! kers?????? Of streamers???????????
De echt tactische stemmers zetten de finalisten nu zoveel mogelijk op gelijke hoogte zodat het lijntje zaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
shit was dit maar laatste kans????? sjee zeg jammer had liver andere in de finale gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar is z'n rollator danquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, Coos is Coos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja duh!!!11111quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar is z'n rollator danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CULTUURBARBAARquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!
Jawel hoor, en als mensen het vriendelijk vragen doe ik er ook nog trucjes mee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!!!11111
Jij gaat toch ook niet met je kunstgebit op de foto?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, Coos is Coos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Dat verdient een eigen topic!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, en als mensen het vriendelijk vragen doe ik er ook nog trucjes mee.
Huhquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
och jesssus, die newbie krijgt ook praatjes heur!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.
Oh neeeeee... er wordt hier bij iedere scheet al een nieuw topic aangemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat verdient een eigen topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal je laten merken wat ik van jou promo vindquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
................Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren?
Tot zover mijn promo!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL PIJNLIJK DIT!quote:
Hij heeft 't over Christiane F.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lieve Snaptnix.. kun je het deze arme limbo misschien uitleggen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat die drank nu is staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zat er een lettertje naast hier en daarquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lieve Snaptnix.. kun je het deze arme limbo misschien uitleggen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Houd toch je muil, je bent zelf een kutnewbiequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
och jesssus, die newbie krijgt ook praatjes heur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop