quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
verder
vorige toppic
[BB] User servival game #18
Jij kan eenvoudigweg niet verliezen in dit spel! Bofkontje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Spelleiding, die motivatie van de minpunten voor Isabeau, van PC Eend, kan dat wel?
Ik bedoel: hij geeft nauwelijks aan wat er mis is met Isabeau, hij doet vooral uitvoerig uit de doeken wat een fijne integere toffe peer hij zélf is!
Ik wil dit uit professioneel oogpunt graag weten, omdat ik zelf wellicht het roer nog moet overnemen als spelleider zodra ik er uit lig en jullie nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie met al jullie ervaring hier tegenaan kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
++ Gert
Omdat hij mij over mijn verdriet over Tanjalies' voorspelling heeft geholpen (die kut Tafkar niet op de bankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en omdat hij jarig is vandaag.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
++ Teamlead
Leuke poster, moet vaak om hem lachen en ik mag volgend weekend op de koffie bij hem. Thx alvast!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-- BorTheWolf
Weet verder echt niet wie ik minpunten moeten geven en hij staat toch nog maar met 1 been in het spel. Sorry BTWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Jappie:37
Demins: 37
Maurisico: 37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanne: 36
Milagro: 33
Kribbet: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
BBMenno: 13
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
Exit BorTheWolf
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Spelleiding, die motivatie van de minpunten voor Isabeau, van PC Eend, kan dat wel?
Ik bedoel: hij geeft nauwelijks aan wat er mis is met Isabeau, hij doet vooral uitvoerig uit de doeken wat een fijne integere toffe peer hij zélf is!
Ik wil dit uit professioneel oogpunt graag weten, omdat ik zelf wellicht het roer nog moet overnemen als spelleider zodra ik er uit lig en jullie nog niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie met al jullie ervaring hier tegenaan kijken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OK.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bovendien heeft CUall het al goedgekeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Als iemand veren in zn eigen hol wil steken mag t niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
OK.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben je nou een beetje achterlijk aan het doen of ben je gewoon domJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PC eend zegt gewoon dat Isa hem niet moet afzijken en Isabeau houdt niet van een negatieve toon en hij vind dat hij gewoon altijd lief en aardig is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duidelijk tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vind ik eigenlijk ook jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
Maar op zn stem heb je wel gelijk gaat meer over zichzelf dan over Isaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ben je nou een beetje achterlijk aan het doen of ben je gewoon domJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PC eend zegt gewoon dat Isa hem niet moet afzijken en Isabeau houdt niet van een negatieve toon en hij vind dat hij gewoon altijd lief en aardig is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duidelijk tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent degene die voor mijn meeste stemmingswisselingen verantwoordelijk isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We willen je niet belachelijk maken eendje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bovendien heeft CUall het al goedgekeurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag wel hoor, maar ik heb liever puntenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iemand veren in zn eigen hol wil steken mag t niet.
Wil iemand zich benadelen mag t wel.
Maar op n stem heb je wel gelijk gaat meer over hem dan over Isa
maar hij blijfd netjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zin om je nu af te zeiken, maar ik hou me in, want zo ben ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
We willen je niet belachelijk maken eendje.
zei gewoon hoe ik t zagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mag tquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar ik heb liever puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met klotequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben een vrouwJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:01 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ben een vrouwJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ongesteld wijfJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ballen eend ballenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met kloteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met kloteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook datquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ballen eend ballenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberenquote:-- BorTheWolf
Weet verder echt niet wie ik minpunten moeten geven en hij staat toch nog maar met 1 been in het spel. Sorry BTWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ook zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kijk dat vind ik nou een groot complimentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop