Pizzaquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef JK het volgende:
He waar sta ik in de OP ? Yankees81.... of heeft FJD van mijn centen een pizza gekocht ?![]()
digitale ingangen voor niet nog niet gedecodeerde signalen..optisch is in theorie net wat zuiverder dan coax. maar denk niet dat iemand dat verschil kan horen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Logitech z-5500 setje staat + Creative X-Fi Extreme Music geluidskaart. Wat een geluid, echt bizar gewoon. Nu zit je helemaal in het slagveld als je battlefield speelt![]()
Weet alleen iemand wat optical input en coax input precies inhoud?
ik zei toch dat ik het wel wilde hostenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Fillipe het volgende:
Zo Putfile gaf al snel de brui aan de afbeeldingen! Maar het probleem is inmiddels verholpen: Mitch heeft de OP en de afbeeldingen op z'n hosting geplaatst. Stabiele OP server nu dus
Game on
Ja klopt, maar ik heb Mitch in m'n msn lijst dus dat was even makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik het wel wilde hosten
frank_dijkstra bij heetmeelquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb Mitch in m'n msn lijst dus dat was even makkelijker en sneller![]()
Ging zeker lekker,quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef sebnl het volgende:
heb geloof ik heel de dag met Escape meegereden
hij ging lekker![]()
Klopt alleen past dat niet in de titelquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou er dit van maken:
"Het Band of Fok!kers BF2 Topic - Liquideren is ook onze passie"
Drumpie..das de auto punish bij een aantal tk`squote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef Drumpie het volgende:
Mag ik niet meer op de server komen ofzo, ik ben verbannen door de beheerder omdat ik teveel teammoorden heb gepleegd ( terwijl dat niet klopt mischien 2 maar dat is niet zo erg )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |