Mijn avatar is ff op vakantiequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef MissX het volgende:
[..]
ik herken je helemaal niet meer met dit icoontje, ik dacht net ook al huhhh peter met een kindermaattopje 164
Vooral die 1e en 3e zijn erg cutequote:
Is dan ook 10 jaar geleden... Tijdens vakantie, dus flink gebruind en haar gebleekt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
Vooral die 1e en 3e zijn erg cuteOp die 2e lijk je net iemand anders
Ik hoef m'n eigen kont ook niet zo nodig te zien. Zeker niet op internetquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb écht geen kontfoto's... Ik mag dan geen problemen hebben met m'n gewicht.. Ik hoef het nou ook weer niet op foto's terug te zien....![]()
ah okay, ja ff rust is niet verkeerd voor der. Maar toch mis ik der wel, werd altijd wel vrolijk van dat gehuppel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn avatar is ff op vakantieze was moe van al het gehuppel, maar vrees niet ze komt terug
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben mijn verslagje op de blog gezet.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef regenworm het volgende:
De boel wordt dronken gemaakt en aan het eind van de avond gaan ze een striptease houden
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Aha, zó kom je dus ineens aan 1000 fotoboekviews....
Als je er nog weer wilt hebben moet je gewoon aankondigen dat je naakt foto's gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
Aha, zó kom je dus ineens aan 1000 fotoboekviews....
wauw.... een Lieske tweeling... zeg maar... god ja ik weet het ook verder nietquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je er nog weer wilt hebben moet je gewoon aankondigen dat je naakt foto's gaat plaatsen.
Dan zit je zo op de 10.000 views
Tactisch vakantieverlofquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:38 schreef MissX het volgende:
[..]
ah okay, ja ff rust is niet verkeerd voor der. Maar toch mis ik der wel, werd altijd wel vrolijk van dat gehuppel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
toch is een feestje zónder Linda maar saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |