Ja behoorlijk, want dat kan haar wel eens stemmen opleveren die haar in het huis houden!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig zeg, die enkel van Nathalie![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
zal dan wel nooit een Surinamer aan de haak slaan
Ach, dat was allemaal vla die over de datum wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vlaworstelen! In eten rollen, hoe decadent kun je wezen![]()
Inderdaad Isabeauquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft maat 36De gemiddelde vrouw heeft maat 40-42.
Ik heb ook vijf broers!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5 broers, zal ik een goed woordje voor je doen?![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dat was allemaal vla die over de datum was
Dat ze zich er niet van bewust is dat ze roddelt en kwaad spreekt is volgens mij gewoon de handen wassen in onschuld. En dat om zich heen kijken in een nieuw gesprek komt om mij over als medestanders zoeken die ze later in een persoonlijk gesprek nog meer kan bewerken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.
Ik ben 'm gestart en zal m'n stelling ook moeten verdedigen, Chantal is zich volgens mij totaal niet bewust van wat ze doet, meerdere keren zei ze geheel niet bewust van kwaad dat ze niet roddelt, dat ze niet kwaad spreekt en pas vandaag zei ze : dit is de eerste keer dat ik roddel. Je zier haar in een nieuw gesprek ook echt hulpeloos zoekend om zich heenkijken, ook de lichaamshouding zegt genoeg, tis een onbewuste vorm van zelfverdediging, chantal gaat kapot als ze alleen komt te staan.
Dan zien we Joost deze week wel kotsen en kakracenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, dat was allemaal vla die over de datum was
Whahahahahaquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst is
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zien we Joost deze week wel kotsen en kakracendie was namelijk steeds aan het eten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |