Braziliaanse vrouwen hebben ook van die lekkere ronde kontjes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Maar is wel waar, Surinaamse mannen doen een moord voor een vrouw met een mooie, ronde kont.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld?
Mooi dik is niet lelijk, en je weet toch dat ik jequote:Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Maar is wel waar, Surinaamse mannen doen een moord voor een vrouw met een mooie, ronde kont.
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Mooi alternatief voor het ouderwetse roddelkont.
Toch ben ik het niet helemaal met je eens.
De manier hoe ze als een havik om zich heen staat te kijken als ze weer een roddel start,
Nee hoor, ben ik niet vergeten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:16 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Mooi dik is niet lelijk, en je weet toch dat ik jevind, of ben je dat alweer vergeten
![]()
Dat is het belangrijkste als je maar gelukkig voeltquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
Dat je maar reuze dronken mag wordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Een stuk beter ineens nu.![]()
gadverdamme die is wel héél erg.![]()
Ik ga zo de IRL kroeg in.![]()
Gedraag je je een beetje vanavond?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.
ohw, ik bent Utregs en toch wel gek op die kont zeg maar !...beiden is helemaal top!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.
Als ik me in de kroeg gedraag, dan gedraag jij je hier, OK?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet garanderen dat ik me gedraag, ligt eraan wie ik hier allemaal tegenkom![]()
De usual suspects waarschijnlijk
Welkom shrink Bommiequote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar doelde ik juist op, ze kijkt rond, zoekt bevestiging, onzekerheid troef.
Ik ben 'm gestart en zal m'n stelling ook moeten verdedigen, Chantal is zich volgens mij totaal niet bewust van wat ze doet, meerdere keren zei ze geheel niet bewust van kwaad dat ze niet roddelt, dat ze niet kwaad spreekt en pas vandaag zei ze : dit is de eerste keer dat ik roddel. Je zier haar in een nieuw gesprek ook echt hulpeloos zoekend om zich heenkijken, ook de lichaamshouding zegt genoeg, tis een onbewuste vorm van zelfverdediging, chantal gaat kapot als ze alleen komt te staan.
Ben jij wel lekker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is te dik maar daar hou ik wel van
Dealquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik me in de kroeg gedraag, dan gedraag jij je hier, OK?
leef je uit dus!![]()
Ja, zielig hèquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig zeg, die enkel van Nathalie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |