Hoi Wicky!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Goeienavond![]()
Wat een fijne foto's weer![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst is
Ja, steek even lekker een veer in je eigen reetquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat ik een kont heb waar de gemiddelde surinaamse vrouw een puntje aan kan zuigen..... Ik heb dan ook best vaak sjans van surinamers en antilianen... Die hebben tenminste begrepen hoe een vrouw op haar lekkerst is
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Wickedangel het volgende:
Goeienavond![]()
Wat een fijne foto's weer![]()
Hoop maar dat ze een parkeerplaatsje voor haar bezemsteel heeft gevonden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Wicky!![]()
De regiseur is waarschijnlijk ontslagen en Hummie is zelf achter de tafel gaan zitten![]()
Tja.... Ehmmmm.... Ik...... O..... M.... Ik denk.....quote:
Ze hebben wel een stuk of wat regisseurs hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Wicky!![]()
De regiseur is waarschijnlijk ontslagen en Hummie is zelf achter de tafel gaan zitten![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt laatst al een foto van me gezien, alleen staat daar m'n kont niet op...
Ik heb geen andere foto's online staan helaas....
Ik d8 echt dat er 1 al die weken nonstop die retards in het huis zit te volgen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef doka het volgende:
[..]
Ze hebben wel een stuk of wat regisseurs hoor
Maar dat weet jij natuurlijk ook wel
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, steek even lekker een veer in je eigen reet![]()
![]()
Zit je teminste lekker zacht in t zadelquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ohw, moet je daar surinaams voor zijn?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer.
Maar is wel waar, Surinaamse mannen doen een moord voor een vrouw met een mooie, ronde kont.
T gaat meer om de binnenkant dan om de buitenkantquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet ik dan bibberend in m'n bed gaan liggen en mezelf verstoppen voor de buitenwereld? Ja, ik ben dik.... Maar ik heb ook een mooi snoetje, eet waar ik zin in heb en ben gelukkig...
Mooi alternatief voor het ouderwetse roddelkont.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
...Kantinevrouwen zijn de cia van een bedrijf![]()
Nee, dat niet natuurlijk. Maar (en ik generaliseer nu even) ze gaan eerder voor een vrouw met flinke batterijen, dan voor een vrouw met grote borsten. En ik merk toch dat Nederlandse mannen (ook even generaliseren) eerder voor grote borsten gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw, moet je daar surinaams voor zijn?![]()
Laats eens zien dan, die kont waar surinaamse vrouwen jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een stuk beter ineens nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |