Drama, Bagger dat zingen,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:55 schreef Nolius het volgende:
Dat zingen is inderdaad verschrikkelijk. Wie het daar in die studio ook doet.
Voor de rest een briljant programma!
Eén van de grote drama's van de podiumkunsten... Milou Frencken. Dat mens toert dus door theaters met liedjesprogramma's.quote:
Blijf met je tengels van Martin van Dijk afquote:Die vent achter die piano is ook erg.
Het spel is leuk. Niet briljant. De vragen zijn vaak niet sluitend en het principe kent één groot manco, namelijk dat het mogelijk is (en ook wel gebeurt) dat de finale wordt gespeeld terwijl één van de twee al niet meer kan winnen.quote:Spelletje daarentegen is briljant
Het gaat om het idee, hoe Mylou zingt. Martin en Joost hebben ook geen geweldige stem meer, maar ik zou hen toch aanbidden dan elke willekeurige deelnemer van X-Factor.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Drama, Bagger dat zingen,
Die vent achter die piano is ook erg.
Spelletje daarentegen is briljant
Spannend! Laat je weten hoe het was?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:03 schreef Andromache het volgende:
Ik mag volgende week naar de selectiedag! Alleen nog even vrij krijgen van mijn werk....
Ik zie je daarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:03 schreef Andromache het volgende:
Ik mag volgende week naar de selectiedag! Alleen nog even vrij krijgen van mijn werk....
Ooooh wat leuk, jij ook veel succes daar!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie je daar
125 mensen op zo'n selectiedag. Zal wel drukke janboel worden. Heb jij meer info wat er exact gebeurt daar?
Ah, goed idee. Ik doe wel met je mee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:37 schreef Andromache het volgende:
In ieder geval de Algemene Kennis Quiz op Fok doorspitten
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef Andromache het volgende:
Ik mocht vanochtend 10.00, en.... ik ben hoogstwaarschijnlijk door. De kennisquiz ging matig voor mijn gevoel, maar blijkbaar had ik toch voldoende goed. Daarna kennismakingsgesprekje met iemand van het productieteam + Joost Prinsen himself, en te zien aan de reactie denk ik dat ik naar de opnames mag...
Leuk leuk!![]()
Vandaag niet hoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef borisz het volgende:
erg leuke quiz![]()
Joost
in bijna iedere aflevering zit wel een voetbalvraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |