Ja, maar dat is vaak eigen schuld... laatst ook eentje die met 2 goede antwoorden past en dat dan de andere 2 er beide 1 goed hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van Mes op Tafel, juist vanwege het blufelement. Degene die het meeste weet moet gewoon winnen, klaar. Ik vind het altijd weer zeer onrechtvaardig als dat niet gebeurt.
Nee joh... samen met de stem van Joost en Martin geeft het juist iets unieks aan het programmaquote:
Ik zou me geen saaier spelletje kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Degene die het meeste weet moet gewoon winnen, klaar.
Dat wordt idd meer zo'n wizkid kwiz zoals je in de VS had in de jaren 50/60.. was ook nog ns doorgsetoken kaartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik zou me geen saaier spelletje kunnen voorstellen.
Van mij mag het allemaal wel een beetje ongedwongen en niet al te perfect (plastic). En waarschijnlijk is het allemaal terdege voorbereid, zo terdege dat ze zich deze (bewuste) schoonheidsfoutjes met gemak kunnen permitteren.quote:
Uniek is het zeker!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh... samen met de stem van Joost en Martin geeft het juist iets unieks aan het programma
"Ja sorry, ik had een black outquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:47 schreef Mobster273 het volgende:
en passen als je daarmee er zeker uitligtzelfs al heb je er dan 0 goed dan moet je nog meegaan om je tegenstanders meer geld in de pot te gunnen
Ik had wel echt een beetje met haar te doen hoor. Het was zo ongehoord dom...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
"Ja sorry, ik had een black out"
Dat was wel heel erg dom inderdaad
met die actie alleen al vond ik het ogenblikkelijk terecht dat ze eruit lagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik had wel echt een beetje met haar te doen hoor. Het was zo ongehoord dom...
Ja, dat hadden wij ook. Met zo'n schermpje a la zeeslag in het midden. Was volgens mij 5x5 en je kon idd horizontaal en verticaal woorden leggen. Was ik erg goed in.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger zo een soort spel thuis, heet crossword ofzo. Vlak van 10 bij 10 ofzo, je gooit dobbelsteen, en dan moet 1,2 of 3 letters pakken (of een punt). Je tegenstander pakt precies dezelfde letters, bedoeling is dat je zeg maar een kruiswoordpuzzel maakt. Als een letter ook ligt mag je hem niet meer verplaatsen. Erg leuk spel als je van scrabble achtige games houd.
De vrouw die erbij hoort.. probeert het wel eens. Mylou Frencken is haar naam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:55 schreef Nolius het volgende:
Dat zingen is inderdaad verschrikkelijk. Wie het daar in die studio ook doet.
Voor de rest een briljant programma!
Meestal stoor ik me erg aan dit soort bewijzingsgedrag van mensen, maar van Joost kan ik het erg waarderen, vraag me niet waarom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:52 schreef Sasandra het volgende:
Wij lachen vooral om Joost Prinsen als ie met nog een citaat wil laten zien dat ie ook niet van de straat is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |