abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32485745
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:07 schreef fayle het volgende:

[..]

[..]

En wat zegt dat?
Helemaal niets.
Overal en altijd is het de overgrote meerderheid die zwijgt.
Zelfs al geven geschiedenisboeken degenen die wel hun mond open deden vaak gelijk

Bovendien gedijt een discussie niet als iedereen z'n mond dicht houdt. En gezien je bijdrage aan deze discussie heb je kennelijk behoefte om je mening te delen, zoals de anderen hier.
Het zegt dat deze discussie gewoon een stokpaardje is van een kleine luidruchtige minderheid. En dan kun je jezelf heel belangrijk maken, maar de essentie is en blijft dat het verder niemand wat uitmaakt.
pi_32487138
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

je kan ook achter alles spoken zien.
Niet zo overdrijven vriend.
Laat ik hier maar niet op ingaan, offtopic, maar jammer dat jij dat niet doorhebt.
quote:
Wat is gebeurd is gebeurd, terugdraaien kan niet meer. De beste man erop aanspreken is al duizend maal gedaan.
Daar verwacht ik ook niks van, ik vind het alleen beschamend dat zulke figuren welkom zijn in Nederland.
quote:
Word eens tijd om te stoppen met dat typische Nederlandse vingertje wijzen.
Laat dat maar aan de Argentijnen over. Daar moeten wij ons niet mee gaan bemoeien. Of denk jij daar anders over?
Het gaat om een bezoeker van Nederland, lijkt me wel handig als Nederland dan een standpunt inneemt. En dan liever niet het standpunt: hij is familie van de Oranjes dus we kijken de andere kant uit.
pi_32489160
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef HiZ het volgende:

Het zegt dat deze discussie gewoon een stokpaardje is van een kleine luidruchtige minderheid. En dan kun je jezelf heel belangrijk maken, maar de essentie is en blijft dat het verder niemand wat uitmaakt.
Ach, als de luidruchtige en argumentloze blaters zich niet in de discussie zouden mengen, wás er geen discussie.
Dus als je er verder geen woorden aan vuil wilt maken, houdt je toch gewoon je epistels voor je?

met excuses aan al degenen die wel aan argumenten doen
pi_32490939
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef fayle het volgende:

[..]

Ach, als de luidruchtige en argumentloze blaters zich niet in de discussie zouden mengen, wás er geen discussie.
Zeer goed gezien.
pi_32491289
Ik heb geen enkel probleem met de aanwezigheid van Zorreguieta bij plechtigheden in ons land. Willem-Alexander is met zijn dochter getrouwd, dus heeft de man alle recht om zijn kind en kleinkinderen te bezoeken.

Nederland moet eens minder piepen en de gevolgen van het eigen handelen dragen. In 1978 gingen we *gewoon* naar het WK voetbal in Argentinië, toen dat bewind daar aan de macht was. Dan moet je niet 16 jaar later hypocriet gaan doen als een onbeduidende landbouwminister op de bruiloft van z'n dochter wil komen.
  woensdag 23 november 2005 @ 13:30:47 #146
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32505845
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:45 schreef dVTB het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met de aanwezigheid van Zorreguieta bij plechtigheden in ons land. Willem-Alexander is met zijn dochter getrouwd, dus heeft de man alle recht om zijn kind en kleinkinderen te bezoeken.

Nederland moet eens minder piepen en de gevolgen van het eigen handelen dragen. In 1978 gingen we *gewoon* naar het WK voetbal in Argentinië, toen dat bewind daar aan de macht was. Dan moet je niet 16 jaar later hypocriet gaan doen als een onbeduidende landbouwminister op de bruiloft van z'n dochter wil komen.
Idd, men moet eens wat minder piepen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32541156
piep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')