Dat is pas echt tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
10:14!!
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 10:35 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! Kijk hier eens: mijn eerste bashing!!!!!![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor..
Het was wel veel bijlezen hoor, tijdens de uitzending was ik niet onlinequote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
Ik vind het IDO-forum sinds het theater ook weer een heel stuk leuker.
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.quote:Op zondag 20 november 2005 10:45 schreef PeRi het volgende:
Noem je dat al bashen Z?
Je kickt er op als we je gaan afkrakenquote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.
Jamaar hier telt het niet. Al kick ik er dan niet minder op!quote:Op zondag 20 november 2005 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kickt er op als we je gaan afkraken?
Die pasjes van de Postbank zijn prutquote:Op zondag 20 november 2005 10:53 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat.
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Idd! De mijne is ook alweer bijna versleten!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Ik heb er zelf gelukkig nog geen een, m'm mama welquote:Op zondag 20 november 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!
Yesquote:Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
En jullie zijn dus de op eennabeste supermarkt van Nederland?
Ik vond het helemaal leukquote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
Hoe waren ze??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |