Je kickt er op als we je gaan afkrakenquote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.
Jamaar hier telt het niet. Al kick ik er dan niet minder op!quote:Op zondag 20 november 2005 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kickt er op als we je gaan afkraken?
Die pasjes van de Postbank zijn prutquote:Op zondag 20 november 2005 10:53 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat.
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Idd! De mijne is ook alweer bijna versleten!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Ik heb er zelf gelukkig nog geen een, m'm mama welquote:Op zondag 20 november 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!
Yesquote:Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
En jullie zijn dus de op eennabeste supermarkt van Nederland?
Ik vond het helemaal leukquote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
Hoe waren ze??
Okee, maar waar zijn jullie nou zo goed in dan?quote:
Dude.quote:Op zondag 20 november 2005 11:42 schreef Zhenar het volgende:
Was het nou H.?
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:02 schreef Airelle het volgende:
Die roger is wel een dwerg zeg.
Wheheh.
In alles dus.quote:Op zondag 20 november 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, maar waar zijn jullie nou zo goed in dan?. Afrekenen, klantvriendelijkheid, volleyballen????
Hij spreekt nederlands met met engelse woordenquote:Op zondag 20 november 2005 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En hij spreekt amper Nederlands. Nou ja... dat zal inmiddels wel beter zijn.
En Nienke van Eck.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters bij Barend en Van Dorp
Die van BvEDquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van BvED! Waar DVP gister weer een liedje over zong
!
Hmm, ik heb je vaak anders meegemaakt.quote:
Jajaquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja. Jullie hebben er dus niks voor hoeven doen
Aha, en wat had dat volleyballen er dan mee te maken?quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het gaat over een ALGEMEEN oordeel. Er wordt dus gelet op ALLES. Hygiene, vulgraad, klantvriendelijkheid, snelheid, assortiment, winkelaankleden, aanbiedingen enz enz...
Helemaal niets, maar dat heb ik opgevat als een flauw grapje van jou.quote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aha, en wat had dat volleyballen er dan mee te maken? [afbeelding]
Nou, dat leek me best logisch als bedrijfsuitje anders.quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat heb ik opgevat als een flauw grapje van jou..
Ja maar jij noemde het in een rij van dingen waar je goed in moet zijn...quote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat leek me best logisch als bedrijfsuitje anders.! Vooral omdat jullie bijna gewonnen hadden...
Dat is dan ook weer zo. Maar ik ben blij dat dit misverstand nu uit de wereld isquote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar jij noemde het in een rij van dingen waar je goed in moet zijn...
Lekker gemierenneukquote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Maar ik ben blij dat dit misverstand nu uit de wereld is!
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aanquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aan
Wacht maar totdat je aan je einde van je studie bent en je opeens realissert dat je een huis moet kopen en een echte leven moet gaan beginnen... wil je niet bang maken of zo hoor
Hihiquote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef Airelle het volgende:
[..]. Zo Maikel wordt daar even je gelukkige moment weggerelativeerd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |