Waarom wil je alle Matrix films?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S7 t/m S9
De eerste twee (??quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom wil je alle Matrix films?![]()
Vooral die laatste is uber kut.!
A;leen de eerste was goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb die box alDeze is voor een collega
En alle Matrix films zijn uber vet![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee (??) ook hoor.
* LeBeau zit op het puntje van z'n stoel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
En nu ga ik douchen en boodschappen doen.
Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte!![]()
OMG ZE IS NOG NIET TERUG>!!?!?!?!?!?1/quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau zit op het puntje van z'n stoel.
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
misschien brengt ze wel lekkers voor ons meequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
komt door dat pokkeweerquote:
Hier schijnt de zon en is de lucht strak blauw.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
komt door dat pokkeweer
kan nog niet eens mn auto zien vanaf hier en die staat voor de deur geparkeerd
lang leve mist
Relax, mèn!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
OMG ZE IS NOG NIET TERUG>!!?!?!?!?!?1/!!!
Wat kan er gebeurd zijn?!
![]()
Tegen producten van Clinique?quote:
jupsquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegen producten van Clinique?
Da's balen!
quote:is 2 componentenlijm btw goed genoeg om stukjes spiegel op een ververfde muur te plakken? Ik ga die kapotte spiegel weer enigszins ineens zetten, lijstje eromheen op de muur plakken en hop iets kunstigs en handig![]()
quote:
quote:Metaal, acrylaat en andere kunststoffen zijn ook te lijmen met twee-componentenlijm. Gebruik dit alleen bij verbindingen die uit het zicht blijven omdat de lijmlaag meestal vrij dik is. Wel is een zeer stevige verbinding mogelijk.
Daar ben ik toch voor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat kost nog wel jaren om de spelfouten eruit te halen.
Schiet op, lamlulquote:Bovendien slaan filmscripts nergens op, zelfs die van succesvolle films niet.
hmmm daar heb ik dus niets aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]! Dus.
!
Goedemiddag trouwens.![]()
Daar zullen ze er wel meer verstand van hebben dan hier.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm daar heb ik dus niets aan
straks maar ff bij de gamma vragen
zoiets??quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[/poging filmmuziek na te doen]
NEEHEE! Het Psycho-muziekje!quote:
30 december naar Van DikHoutquote:
Enneh... 3maart naar Acda & De Munnikquote:
Tof!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Enneh... 3maart naar Acda & De Munnik.
Moet je met LB praten, die heeft dat ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt een zondagsgevoel.
ik heb het gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar zullen ze er wel meer verstand van hebben dan hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |