Whhehe, van zo'n PSV forum:
Vond de eerste aflevering nog steeds de aflevering waarbij je zag dat dat echt de evenbeelden waren van de flodders.
De familia Vertsappen in Assen Oost met vrinden.
Ik weet nie of iemand toevallig het programma radar heeft gezien. Daar vertelde een man uit de eerste aflevering dat er veel gespeeld is. Ze kregen gratis bier. Dus je weet wel wat er dan gebeurt. Daarnaast kreeg da vrouwtje betaalt toen ze met da andere vrouwtje ruzie had.
Die gastjes uit "woensel west" waren gewoon snorkels die een steekje los hadden , en niet echt tuig waren.
Wel grappig hoe dat mannetje stiekem naar die spaansdomunicaanse hoer ging, hoe stoer hij ging vertellen hoe lekker dat wijf was en hoe heerlijk zij ken kreunen , manmanman , net een klein kind die op school verteld hoe stoer het was om van de grote glijbaan te mogen in het zwembad!
Mijn moeder zei dat er twee mensen in een andere straat woonden dan die buurt.
Eentje schijnt op de hastelweg te wonen en dat is toch vlug 3 a 4 kilometer van woensel-west af (Strijpenaren volgens mij).
OOk zeiden ze in dat programma dat vlakbij zijn huis een benzinestation was overvallen.
Maar die benzinestation lag dus niet in de buurt van Woensel west, die lag dus bij mij in de buurt.
Dur klopte geen hol van
![]()
Dadelijk blijkt Cees/Kees nog een acteur te zijn