Dat zou best eens kunnen kloppen, VAC!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb vernomen dat alleen heren van de mannenliefde naar dat concert gaan.
Hey ik was er ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben gisteren in de Effenaar geweest. Was echt heel gaaf
Ik voel het nog in m'n bovenarmen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was gisteren in de Effenaar, wat een coole shit was dat zeg!!!
Jup, was echt wel een toffe avond, vette inrichting trouwens van de Effenaar, was er al honderden jaren niet meer geweest...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik voel het nog in m'n bovenarmen.
Ik ben er elke week wel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, was echt wel een toffe avond, vette inrichting trouwens van de Effenaar, was er al honderden jaren niet meer geweest...
haha dat levend drumstel vond ik ook echt een van de leukste dingenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef Punica het volgende:
Wat een helden, ik was 'r gister ook bij,
Kotsen in ze pet en 'm daarna weer op jimmy ze hoofd zetten. geweldig.
en dat levende drumstel was ook gruwelijk goed bedacht
Die gasten zijn gewoon muziek caberatiers
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:14 schreef Beathoven het volgende:
topictitel ff aangepast, het is inmiddels 'vanavond' geweest
ranzigquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:19 schreef Punica het volgende:
Wat een helden, ik was 'r gister ook bij,
Kotsen in ze pet en 'm daarna weer op jimmy ze hoofd zetten. geweldig.
Met.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ranzig
Spelen ze 'the Bad Touch' eigenlijk ook live zonder synthesizers?
wat een mongolenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:03 schreef Roellio het volgende:
Dude.
De bassist ging na een fles jägermeister kotsen op de zanger. Tot 6 keer toe. Een bezoeker heeft zich midden in de zaak volledig uitgekleed. Ze gingen bekers drank gooien naar een ouwe dude met dreads die op jezus leek ehm... die helm-drums
Fantastische show!
Haha, geweldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |