abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:08:36 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32375629
In navolging van de versierblunders en sexblunders leek het me wel een aardig ideetje om een WGR blundertopicje te zien.

Doel: Plaats hier al je blunder die je op je werk hebt gemaakt, met geld hebt uitgehaald of in het rechtssysteem bent tegengekomen .

Laat ik alvast even aftrappen:

Ik heb een aantal Starwars verslaafde collega's die, hoe irritant en voorspelbaar, steeds Darth Vader citeren met "I am your father". Dus ik besloot eens wat anders voor ze te zoeken en zet een wav-je op, net toen een andere collega kwam melden dat hij een klusje voor me had.

De reactie die deze collega van m'n pc kreeg: "I've been waiting for you, Obi-Wan" (met een heerlijk duistere stem). Auch...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:13:21 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_32375771
Matige grap...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:20:48 #3
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_32375971
Wat betreft geld, zoveel: zo heb ik een spaarrekening, dat rekeningnr had ik al 1,5 jaar geleden doorgekregen en nooit gebruikt. Dus ik vond het weleens tijd geld erop te storten, ik dacht, laat ik 50 euro doen, want dan komt het namelijk bij Internetbankieren van de Rabobank te staan in dat dropdownmenu. Dus ik 50 euro gestort, kan ik nog steeds niet bij m'n spaarrekening, nog steeds niet voor gebeld overigens, iemand is nu 50 euro rijker.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:24:34 #4
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_32376097
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:13 schreef Ludwig het volgende:
Matige grap...
Als het een grap was, maar dat was het nog niet eens. Was stom toeval dat die collega net aan mijn bureau verscheen. Ik was er ook niet erg blij mee, want ik wou hem liever even afschepen omdat ik nog wel wat werk had liggen. Ik stond alleen met m'n bek vol tanden.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:29:29 #5
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_32379529
Toen ik nog werkte bij het grootste uitzendbureau van Nederland heb ik er voor gezorgd dat zowel uitzendkrachten als gedetacheerde even een weekje niet uitbetaald kregen.
Voor mij waren de gevolgen niet zo groot, maar bij sommige vestigingen zijn intercedentes hals over de kop vertrokken aangezien de mensen in de kant van de productie en de bouw toch wel heel erg graag hun geld wilde..

Bij een vorige opdracht heb ik een keer per ongeluk een berichtje over het netwerk gestuurd (iedereen kent Net Sent wel.. ) met daarin de tekst: ga eens wat nuttigs doen.
Was eigenlijk bedoeld voor een collega die mij zat te irriteren, maar ging door een tikfout niet helemaal goed.
Manager heeft nog nooit zo snel aan mijn bureau gestaan. Positief effect ervan was wel dat het internetverkeer na het berichtje tijdenlang niet zo laag is geweest.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_32389892
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:29 schreef WaSTeiL het volgende:
(iedereen kent Net Sent wel.. ) met daarin de tekst: ga eens wat nuttigs doen.
Was eigenlijk bedoeld voor een collega die mij zat te irriteren, maar ging door een tikfout niet helemaal goed.
Manager heeft nog nooit zo snel aan mijn bureau gestaan. Positief effect ervan was wel dat het internetverkeer na het berichtje tijdenlang niet zo laag is geweest.
Net send * [berichtje]
In een ver grijs verleden de hele HvU mee geirriteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')