Dan nog weet ik zeker dat 80 dichter in de buurt van de marktwaarde ligt dan 80Kquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef daeri het volgende:
[..]
nou, geen 80 gold... bij de merchant krijg je al 300+ ...
Je kan er alles voor vragen, het gaat er om wat je er voor krijgt. 5k vind ik het al niet waard. Ik zou ergens tussen de 500-1000 gp max betalen als ik naar zoiets op zoek was.quote:Maar niemand komt dus met echte prijzen wat ik er voor kan vragen?
4k lijkt me wel een faire prijs. Als je maar lang genoeg zoekt kan je vast wel iemand vinden die gek genoeg is om er (veel) meer voor te betalen, maar dan moet je waarschijnlijk écht lang zoeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Probeer m te verkopen voor rond de 5K misschien dat je dan succes hebt.
Maar als we toch bezig zijn met PC's, ik heb ook nog iets waarvan ik echt niet zou weten hoeveel ik er voor moet vragen:
Hale Holy Staff of Fortitude (gold)
Energy + 10
Fire dmg: 11-22 (req. 12)
Quick recovery from Blind
Improves Skill recharge using Healing Prayer skills (change: 19%)
Health: + 22
Health: + 24
two-handed
Ik had m voor 4K gekocht met het idee dat ik er wel meer voor zou kunnen vragen, alleen die req. 12 is een drempel. Iemand enig idee?
noob-alert!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef EricG het volgende:
Tsja ik probeerde net even om hem in Ascalon te verkopen vanwege al die noobs, maar toen bedacht ik me opeens dat noobs helemaal geen 20K hebben![]()
Oh. Maar hoe krijg ik die equipment dan? Want tot nu toe heb ik niks extra's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Eland het volgende:
Dat is bij de Collector's Edition. De special edition bevat geloof ik extra equipment ofzo.
Wat is het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef trancethrust het volgende:
Is hier nog iemand die vindt dat Ether Prodigy echt zwaar over de top is?
Net gecapped, ik vind em echt ziek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |