BloodhoundFromHell | vrijdag 18 november 2005 @ 16:02 |
Wat ik niet snap is dat ze geen benzinepomp openen voor auto's. Het punt is namelijk dat schiphol geen accijnzen hoeft te betalen voor kerosine en aangezien je door een additief te mengen heel eenvoudig kerosine kan gebruiken als brandstof in dieselauto's. als je bij de schipholpomp gemenge kerosine gaat verkopen voor zeg zon 70 cent per liter , dan maak je vette winst en het zal storm lopen omdat het zon 40 cent onder de prijs aan de pomp is. Ik heb al een mailtje gestuurd aan gerlach Cerfontaine, dus ik hoop dat hij er wat mee doet! ![]() | |
dvdk | vrijdag 18 november 2005 @ 16:06 |
Is kerozine niet veel duurder om te maken dan gewone benzine of diesel? Om het dan weer te downgraden naar benzine, lijkt me dat je de kosten er zo niet uithaalt als je het zo moet verkopen | |
Sjeen | vrijdag 18 november 2005 @ 16:06 |
Zegt de term 'rode diesel' je iets? Je mag geen brandstof tanken waarover geen accijnzen zijn betaald... | |
dvdk | vrijdag 18 november 2005 @ 16:07 |
quote:Wat mischien wel mogelijk is , is om een benzinestation in internationale wateren te openen. Geen wetten daar.... | |
Eronymus | vrijdag 18 november 2005 @ 16:12 |
quote:en iedereen een amfibievoertuig ![]() ![]() | |
Nembrionic | vrijdag 18 november 2005 @ 16:38 |
quote:Nah..gewoon een heeeeele lange slang en een walkie-talkie ![]() | |
FicoF | vrijdag 18 november 2005 @ 16:40 |
quote:gerlachcerfontaine@hotmail.com ![]() | |
dop | vrijdag 18 november 2005 @ 16:57 |
![]() | |
dop | vrijdag 18 november 2005 @ 17:02 |
bhfh je kunt beter zaken gaan doen met binnenvaart schippers die leveren je stookolie tegen een beter prijs | |
ROG | maandag 21 november 2005 @ 02:18 |
quote:Leuk topic. ![]() Ik ken verhalen van douaniers die aankomende plezierjachten op rode diesel controleren, dus er is waarschijnlijk naaste de 'niet tanken' ook een 'niet gebruiken' regel. ![]() | |
sungaMsunitraM | maandag 21 november 2005 @ 10:26 |
BHFH ![]() |