Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:38 schreef stil het volgende:
Straks zeg je nog dat ze het met opzet heeft gedaan.
Ze vind hem wel erg leuk. Als ze hem had willen versieren, had ze in de eerste weken wel toegehapt ipv afwijzen. En ze is veel te enthousiast over zijn relatie met Dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben ik nou de enigste die het opvalt dat Lieske Roel zit te versieren?
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vind hem wel erg leuk. Als ze hem had willen versieren, had ze in de eerste weken wel toegehapt ipv afwijzen. En ze is veel te enthousiast over zijn relatie met Dido.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.
Klopt.. puur uit gezelligheid. Er heeft nog geen kus plaatsgevonden. Een kus op de wang is het meeste wat er gebeurd is. Dat ze niets met Roel wil is goed te zien aan haar reacties. Destijds toen Roel Linda kuste en ook pasgeleden nog, toen ze Roel en Dido opeens zag zoenen in de woonkamer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt gezien te hebben dat ze samen het bed deelden in het begin.
Laten we het hopen. Dan kunnen ze er ook niet al te veel aandacht aan besteden in de uitzending.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
Uiteindelijk valt het met de blessure van Nathalie wel mee denk ik. Ze hebben het er nu niet meer over en ze zit vrolijk backgammon te spelen met Joost.
Ik denk dat ze gewoon Roels aandacht terug wilde en daarom ook van tevoren al heeft verteld dat ze hem misschien wel ging nomineren. Et voila, ze heeft weer aandacht van Roel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van haar nominatie. Ze vind Roel echt leuk en hij haar ook
wel. Ze heeft van dido gedaan gekregen om wat meer aandacht van roel te krijgen en dat
doen ze dan ook de laatste dagen. Ik ben een fan van dido/roel (als stel) maar kan roel
met lieske ook prima pruimen. volgens mij weet roel ook nog niet dat zij haar genomineerd heeft.
Mijn schoonzus van 35 belt ook nog steeds de buren uit bed voor een spin hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
dan heeft lieske het prima gespeeld. pluspuntjes.
wat werd ze trouwens net als klein kind neergezet door chantal. verbijsterend.
dat ze haar vader uit een vergadering belde voor een spin in het trappengat.
Ja, maar jij bent ook nog een kind was de instant-reactie van chantal.
Volgensmij zei Chantal, ja maar toen was je nog een kind en nam ze aan dat het al jaren geleden was gebeurd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
zo hoorde ik de opmerking van Chantal ook idd....quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij zei Chantal, ja maar toen was je nog een kind en nam ze aan dat het al jaren geleden was gebeurd.
Ik vind trouwens wel dat ze allemaal doen alsof Lies 10 is. Vooral Dido heeft daar zo'n lekker toontje voor terwijl ze maar 5 jaar ouder is ofzo.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Maar bij hem heeft nooit iemand commentaar op zijn leeftijd. Gek is dat. Al moet ik wel zeggen dat ik hem ook jaren ouder vind overkomen dan 21.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Isabeau het volgende:
En Joost is ook maar 2 jaar ouder.
Niemand die even een herinnering aan één of ander klein muisje aanhaalde?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is net of ik mijn eigen reactie zit te lezen. Helemaal mee eens dus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van haar nominatie. Ze vind Roel echt leuk en hij haar ook
wel. Ze heeft van dido gedaan gekregen om wat meer aandacht van roel te krijgen en dat
doen ze dan ook de laatste dagen. Ik ben een fan van dido/roel (als stel) maar kan roel
met lieske ook prima pruimen. volgens mij weet roel ook nog niet dat zij haar genomineerd heeft.
Soms vraag ik me af of we het nu echt allemaal helderder zien dan de bewoners daar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niemand die even een herinnering aan één of ander klein muisje aanhaalde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |