Walgelijke vent inderdaad......quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:48 schreef Sonique het volgende:
Ik vond in het begon Rob een vervelend mannetje omdat hij TE aanwezig was...
Maar nu vind ik hem een arrogante, zelfingenomen, haatdragende en asociale klootzak...
Wat Rob doet is geen spelletje meer spelen, maar is puur een persoonlijke kwestie geworden waar alles voor moet wijken. En hij gaat daarbij nog net niet over lijken...
Eng. Heeeeeel eng.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:50 schreef Giggio het volgende:
Fok zit vol gekken...
Rob is gewoon bezig om zijn clubje in het huis te houden omdat hij vast denkt never door NatteLie, Dildo en MrNotSoCRoel genomineerd te worden en te kunnen winnen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:39 schreef patrick37 het volgende:
verslag vrijdag half vijf;
kwallebal is nu in de slaapkamer aan roel,dido en nathalie aan het vertellen hoe zij de komende nominatie kunnen overleven.
Veel in beeld zijn,soms een venijnige opmerking maken richting chantal en ingrid.
Ook prijst hij nathalie met haar actie om menno's beddegoed te wassen(wat moet hij ermee?hij is al een week thuis)
nathalie geeft toe hier inderdaad de kijkers hier weer mee op haar hand te krijgen.
Rob gaat verder met zijn adviezen;roel wees scherp op je kleding en wees mr.cool,ook moeten nathalie,roel en dido veel onder een dekbed gaan liggen en hun knieeen bewegen,dat vinden de kijkers spannend en het gaat maar door met deze soort tips
Dit maakt wel duidelijk hoe nep die rob is en hij zich constant probeert aan te passen om goed over te komen bij de kijkers,wat is het toch een vreselijke engerd!
vind je hem nog steeds symphatiek?????????????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop