en dan dido:quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:
Dit is echt fucking hilarisch.. Rob 100 keer tegen Dido: "Die fissu waru al doot Dido!, die sijn gewoon doot".
Als je dood bent gooit ze je nog in badquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef teamlead het volgende:
"ik zag ook wel dat ze niet meer echt levend waren, maar dan kun je nog proberen ze te redden"
* hoopt nooit in het bejaardenhuis terecht te komen waar dido werkt
Wat voor straf krijgen de Domino D Day dinges?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef F4iTH het volgende:
Ok dit is dus dierenmishandeling.
- 1 week noodrantsoen
Didioot.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef Falco het volgende:
Wat een idioot die Dido!
Bronquote:Om een koikarper een goed en lang leven als vijverbewoner te geven, moet u speciale zorg aan hem besteden. De koi vraagt ruimte in de vijver en een goede waterkwaliteit. Daarnaast heeft de koi veel en afwisselende voeding nodig. De koi is een alleseter, maar een groot deel van de voeding bestaat uit plantaardige bestanddelen. De vis eet draadalgen, maar ook zachte waterplanten. Zuurstofplanten, zoals waterpest en hoornblad, zijn niet geschikt voor een vijver met koikarpers . Voor deze vissen kunt u beter een speciale visvijver aanleggen. De koi eet graag speciale koivoederkorrels, maar ook muggenlarven, regenwormen en sla- of andijviebladeren. Het voeren van deze vissen moet consequent gebeuren, iedere dag en liefst ook nog op een vast tijdstip.
quote:
* Jojogirl ligt nu al blauw van het lachen achter de PC.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:27 schreef Pinball het volgende:
Ik wacht nu al met smart op de compilatie 'Idols-style' die BB hiervan gaat maken.
"Dood Dido, dood! Die fissu zijn dood!"
"Maar je kan het toch proberen"
"Die fissu, die fissu, die fissu sijn dood"
"Probeer het dan! Probeer het dan!"
"Dood Dido, dood! Die fissu zijn dood!"
Leuke beat eronder, geweldige tv.
Whehehe, got ya!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh jee, je trekt het je wel aan
lieve schat, het is een mening gebaseerd op empathisch vermogen.
omdat je mij toch sympathiek bent, zal ik het even uitleggen in telegramstijl
suffe actie vanwege erbij willen horen, op je flikker krijgen, in de verdediging schieten, nadenken, inzien, spijt betuigen, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |