erg lelijke velgen die er totaal niet bijpassen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef HOOKIIPA het volgende:
me auto @tm:
http://xs56.xs.to/pics/05473/caymanS.jpg
gewonnen, sta op dit moment #9...
tips?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Van die DB9 is de spoiler erg fout.
zo ziet die van mij er ook uitquote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Jordy-B het volgende:
[[url=http://members.home.nl/fambrink/Jordy/NFS-2k.jpg]afbeelding][/url]
M'n huidige auto... Die van Izzy, maar dan met enkele wijzigingen (jaja... 'k doe rustig aan).
Kan je ook andere koplampen kopen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:02 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hij is wel stoer, maar die koplampen![]()
[..]
Mooie bak![]()
Nein!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:55 schreef WesHell het volgende:
[..]
Kan je ook andere koplampen kopen dan?
Met je muis hè.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:57 schreef Frozen_Ice het volgende:
tvp, wrom kan ik in spray menu niet met me muis van gewone paint naar metallic of pearl gaan?:S
Neon, Deuren, Koplampen/Achterlichten, Audio, Spinners, Splitmotorkappen hebben ze eruit gehaaldquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef BozXmass het volgende:
Ik mis de neonverlichting wel,zeker als je een mooie jump maakt.
Oke de deuren audio &splitmotorkappen vond ik zowiezo een beetje onzinnig in Underground 2.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neon, Deuren, Koplampen/Achterlichten, Audio, Spinners, Splitmotorkappen hebben ze eruit gehaald
Niet. Ja alleen met Painten van je hele autoquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef Drifter__ het volgende:
Hoe kleur je een spoiler?
respect voor het gelijk houden van de kleuren en de velgen, mooi manquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:25 schreef Fillipe het volgende:
Say hello to my 'little' friends:
Aston Martin DB9:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lamborghini Gallardo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Screenshots van deze wagens thumbnailen zo onrespectvol zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |