Ook Nederlandse bekeuring levert game opquote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef Martijn85 het volgende:
Krijg je binnenkort post van het CJIB dan![]()
LOL! mja snelheid viel wel mee.. niet boven de 160 uitgeweest... eerder het rechtsinhalen en inhalen over de vluchtstrook.... ook de snelweg afrit met 130 nemen hoord niet bij mijn normale rijgedragquote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook Nederlandse bekeuring levert game op
neuh maar t is niet echt veilig ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef Martijn85 het volgende:
Krijg je binnenkort post van het CJIB dan![]()
moet je maar es 6 proberenquote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef LoggedIn het volgende:
met heat level 4 is die politie best lastig om af te schudden
Vanaf level 4 is het juist relaxed, dan loopt je bounty tenminste een beetje snel opquote:Op maandag 28 november 2005 21:38 schreef LoggedIn het volgende:
met heat level 4 is die politie best lastig om af te schudden
zover kom ik nietquote:
Heat 4quote:Op maandag 28 november 2005 23:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
echt cool die coppers erbij! wanneer komen die spijker matjes en die heli's?
De monaro is niet van Holden maar van GM en wordt in verschillende streken onder andere merk uitgebrachtquote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
De Monaro is niet van Vauxhall, maar van Holden. Vauxhall importeert die dingen uit Down Under en plakt hun badge erop.
Vauxhall = Opel. Opel en V8 musclecars, yeah right!
Monaro is van Holden.
Puur voor de echte autofanaten
doe ik tochquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
We gaan offtopic menschen. [Multi] Need for Speed Most Wanted - Deel 9
Dit is voor het plaatsen van screenshots
quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo even mijn huidige auto en een aanwinst
Mercedes CLK 500
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/0330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/0440.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dude, waar blijft die foto van je CLK, dit is nl. de showroom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:28 schreef Martijn85 het volgende:
Die CLK rijdt echt briljant, beetje met de afstelling kutten en je rijdt ze helemaal zoek.
Sinds ik hem gebruik ook geen last meer van de catch-up, elke race tot nu tot met meer dan 10 sec voorsprong gewonnen![]()
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens een avondje ga knallen met mn Gallardo. Wil toch zeker #5 en 4 verslaan vanavond
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
We gaan offtopic menschen. [Multi] Need for Speed Most Wanted - Deel 9
Dit is voor het plaatsen van screenshots
Vanavond gaat ie eraan komen. Had gisteravond geen zin meer om nog meer foto's te gaan posten, en nou vond ik mn Gallardo er wat vetter uitzien dan mn CLKquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dude, waar blijft die foto van je CLK, dit is nl. de showroom.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |