Niet waar. PGR3 heeft AA. De xbox360 stond ws. verkeerd (lees: 480p ipv 720). Dan krijg je dikke jaggies. Dit was bij MM ook zo met Kameo.quote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het alleen over PGR3, en buiten de auto's en het wegdek (waarvan ik echt wel zoiets had van WAUW!), vond ik het niet echt bijzonder. Ook de FSAA mis ik. Iets wat overigens wel wordt toegepast in sommige filmpjes van PGR3, dus dat is gewoon misleiding.
Mijn plasma moet downscalen,...... weet nu alleen niet op welke resolutie ik de games moet zetten !!quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Pecker het volgende:
[..]
Niet waar. PGR3 heeft AA. De xbox360 stond ws. verkeerd (lees: 480p ipv 720). Dan krijg je dikke jaggies. Dit was bij MM ook zo met Kameo.
Even het XBOX menu induiken, resolutie goedzetten en voila!
Heeft met up en downscaling te maken. Heb je met een normale TV al helemaal geen last van, omdat je geen HDTV resolutie hoeft in te stellen
sorry, maar op een DEMO-UNIT, die toch vooral bedoeld is om je product te verkopen, mag je toch verwachten dat dat gelijk goed staat ingesteld? Ik ga bij een demo-unit niet eerst het menu in om daar te kloten met instellingen. Bij een demo-unit kom je aanlopen, pakt de controller gaat spelen, loopt weg, en je gaat weer verder stampen (onder het genot van een heerlijke fruitspies, dat dan weer welquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Pecker het volgende:
[..]
Niet waar. PGR3 heeft AA. De xbox360 stond ws. verkeerd (lees: 480p ipv 720). Dan krijg je dikke jaggies. Dit was bij MM ook zo met Kameo.
Even het XBOX menu induiken, resolutie goedzetten en voila!
Heeft met up en downscaling te maken. Heb je met een normale TV al helemaal geen last van, omdat je geen HDTV resolutie hoeft in te stellen
Ik denk dat je nog blij mag zijn als je het zo scherp op een tv krijgt.quote:Op maandag 21 november 2005 08:54 schreef Morthill het volgende:
gelukkig maar, want zo geweldig ziet het er niet uit. Niet wat ik ervan zou verwachten.
Nouja, ik moet zeggen dat SC: Chaos Theory er briljant uitziet.quote:Op maandag 21 november 2005 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Wat een vertrouwen heb je trouwens in de Xbox 1 SocialDisorder, ik blijf het verbazingwekkend hoe goed mensen de Xbox ineens vinden presteren op grafisch vlak nu de next-gen zich aandient. Wat ik gezien heb van de beelden van de Xbox komt de Xbox niet eens in de buurt van de grafische pracht van next-gen, ik weet echt niet waar sommige figuren het vandaan halen. Ik stel voor dat dergelijke mensen eens langs gaan bij de opticien.
quote:Got my Xbox 360 from Pepsi/Mountain Dew today, but of course they shipped a game I didn't ask for, but the game I did ask for with my win will come in 14 days....
Ah, I play Kameo (interesting game) for about 30 minutes and the 360 crashes!!! Ugh.... Power adaptor goes from solid green to a flashing orange.... What next? Well, shoot off an email to MS, get one back not too long ago, find out that the flashing orange means that xbox has overheated!
Overheated??? Come on! Well, the quick fix was to cool down the system and then play it... Since then, I've been able to play, actually watching Stealth right now, but the catch? My window has to be open and it is 40 degrees out!!!!!
Either MS has to come up with a fix to this or I'm going to be pissed!
So far, the graphics are great and everything is awesome, just don't like this overheating crap!!!!!!
quote:
wat dacht je van de mensen in de winkel die er mee bezig zijn geweest? mischien stond het wel goed maar vond zon jochie het leuk settings te veranderen?quote:Op maandag 21 november 2005 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sorry, maar op een DEMO-UNIT, die toch vooral bedoeld is om je product te verkopen, mag je toch verwachten dat dat gelijk goed staat ingesteld? Ik ga bij een demo-unit niet eerst het menu in om daar te kloten met instellingen. Bij een demo-unit kom je aanlopen, pakt de controller gaat spelen, loopt weg, en je gaat weer verder stampen (onder het genot van een heerlijke fruitspies, dat dan weer wel)
Bijvoorbeeld het kan zelfs nog erger, kijk maar naar de gemiddelde DS demopodquote:Op maandag 21 november 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat dacht je van de mensen in de winkel die er mee bezig zijn geweest? mischien stond het wel goed maar vond zon jochie het leuk settings te veranderen?
daar loop ik altijd met een grote boog omheenquote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het kan zelfs nog erger, kijk maar naar de gemiddelde DS demopod
Idd. De komende dagen toch maar even goed de reviews in de gaten houden, want als alle Xbox'en dat probleem hebben, is mijn pre order kit zo verkocht.quote:Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Mag toch hopen dat die gozer een rotte appel had , anders klinkt dat niet goed voor MS
dit was waarschijnlijk niet de final-build. Iedereen die PGR3 heeft gespeeld heeft de build gespeeld die voor 80% af was. Het wordt dus nog beterquote:Op maandag 21 november 2005 09:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Op Qlimax stonden een aantal X360s te draaien met PGR3. En ik moet zeggen, het viel me vies tegen. De auto's en de weg zijn wel vreselijk mooi, maar de rest van de omgeving is nou niet dat je zegt "o, maar dat kon de Xbox niet." Verder nog ontzettend veel aliasing (FSAA kon de eerste Xbox toch al?), en vreemde schaduwen.
Ik was al geen fan van de X360, en dit weekend is het er niet beter op geworden.
hier geen probleemquote:Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
![]()
Mag toch hopen dat die gozer een rotte appel had , anders klinkt dat niet goed voor MS
FF lezen, het was tijdens Qlimax in de VIP-lounge. Dus geen puberale puistkoppen te bekennen. De meesten waren te wappie om normaal te kunnen nadenken, laat staan het menu van een console die niemand heeft te verneuken. Lijkt me sterk dat dit met opzet door iemand is gedaan, de meeste menu's waren uitgeschakeld.quote:Op maandag 21 november 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat dacht je van de mensen in de winkel die er mee bezig zijn geweest? mischien stond het wel goed maar vond zon jochie het leuk settings te veranderen?
quote:Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een pre-order kit kopen? ¤ 40,-.
Ik vind dat van die controller eigenlijk best goed. Met hele aardige onderbouwing. Hij zegt ook niet dat ie voor iedereen kut is, maar alleen voor mensen met hele grote handen. Een voor de rest is het niet origineel, ja logisch. Dat eerste negatieve zooi is wel wat matigjes inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 14:23 schreef Xrenity het volgende:
Wth.
Nog meer negatieve zooi, van next-gen.biz
o_0 Beetje overdreven, zelfs imo
/edit
Wtf o_0 De controller wordt ook nog even afgekraakt.
Zuigsite
En dan ga ik maar verder:quote:On the Controller S, the white and black buttons are placed on the lower-right, where they can easily be pressed with the underknuckle of the right thumb; otherwise, they stay far out of the way. Why does the 360 turn them into shoulder buttons?
Ja die waren idd kut geplaatst, vooral in games waar je dan gekke dingen moest doen en dan wit en nog een knop heel snel moest gebruiken ofzoiets doms.quote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef twi het volgende:
Even een kleine quote
[..]
En dan ga ik maar verder:
Omdat de fucking witte en zwarte knop op de meest ongunstige kloterige ARBO-onverantwoordelijke RSI-bevorderende kolere-plaats zitten op de Controller S, DAAROM.
Wat een retard...
En omdat je nu beter PES kunt spelenquote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef twi het volgende:
Even een kleine quote
[..]
En dan ga ik maar verder:
Omdat de fucking witte en zwarte knop op de meest ongunstige kloterige ARBO-onverantwoordelijke RSI-bevorderende kolere-plaats zitten op de Controller S, DAAROM.
Wat een retard...
goedkoop:quote:Op maandag 21 november 2005 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Dat is al zo vaak gedaan... lekker belangrijk allemaal. Laat iedereen lekker zeuren over de prijs. Ik koop hem toch wel en die zeurders moeten dat vooral niet doen.
Ja, het argument is dat gebruikers vaak niet zo goed weten wat ze precies goed ergens aan vinden, en dus op hetzelfde uitkomen. Daardoor spreek je ook geen nieuwe gebruikers meer aan, want die hadden er dan nu ook al mee gespeeld. En dus groeit de games industrie zo niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef twi het volgende:
En dan gaat die sukkel verder door te zeggen dat de controller on-origineel is en er onderzoek is gedaan naar wat de mensen willen, wat ze het beste is bevallen en wat de gemiddelde consument wil. Daardoor is 'ie onorigineel en slecht, omdat 'ie perfect tot in de details is onderzocht/uitgewerkt is.
Jaja, de logica.
niet aan het begin van z'n betoog had gezet, dan had ik de moeite niet eens hoeven doen om te lezenquote:Videogames are on their way out.
Zo kun je het zien. Ik zie dat videogames al twintig jaar exact hetzelfde zijn en exact hetzelfde zullen blijven wanneer de methode om ze te spelen niet zal veranderen. En dan bedoel ik niet een gyroscopisch ding in je controller gooien, want dat is natuurlijk een veel te kleine stap.quote:Op maandag 21 november 2005 15:02 schreef speknek het volgende:
Ja, het argument is dat gebruikers vaak niet zo goed weten wat ze precies goed ergens aan vinden, en dus op hetzelfde uitkomen. Daardoor spreek je ook geen nieuwe gebruikers meer aan, want die hadden er dan nu ook al mee gespeeld. En dus groeit de games industrie zo niet meer.
Zeker een dure videokaart. Alleen ruled deze kaart wel de 360.quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
goedkoop:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=313421&cks=ASS&assoc=65B3D214-BAE6-410C-9075-06518B1B62A5
duur:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=315016&cks=PRL
jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef H.Flick het volgende:
Kan je met die kaart ook lekker op de bank gamen en hoef je je geen zorgen te maken over drivers, patches en andere onzin?
Moet je er alleen nog wel een PC bij kopenquote:Op maandag 21 november 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker een dure videokaart. Alleen ruled deze kaart wel de 360.
Whehe vetquote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef mikando18 het volgende:
Als ie toch flopt kan je nog altijd ghost gaan busten met de adaptor
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |