Tis een RGB kabel en je moet dan de advanced scartcable hebben(25 euro ofzo)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:37 schreef Legendkiller het volgende:
Ik heb binnen dit topc al regelmatig het woord RGB horen vallen voor de beste beeldkwaliteit. Nu heb ik wat rondgezocht, maar kan eigenlijk niet echt vinden welke kabel het beste zou kunnen zijn.
Kan iemand me iets meer vertellen over kabel (plaatje wellicht?) en hoe duur deze ongeveer gaan kosten, voor zover bekend.
Bvd
Als je geen HDTV hebt kunt je het beste de advanced scart kabel kopen. Die geeft dan de beste beeldkwaliteit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:37 schreef Legendkiller het volgende:
Ik heb binnen dit topc al regelmatig het woord RGB horen vallen voor de beste beeldkwaliteit. Nu heb ik wat rondgezocht, maar kan eigenlijk niet echt vinden welke kabel het beste zou kunnen zijn.
Kan iemand me iets meer vertellen over kabel (plaatje wellicht?) en hoe duur deze ongeveer gaan kosten, voor zover bekend.
Bvd
Wat Tain zegt.... een 21 pins Advanced scartcable... deze moet je hebben !quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:37 schreef Legendkiller het volgende:
Bvd
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat er binnen 3 maanden minstens 100 euro van de prijs afgaat.
Meer richting 12 maanden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee in Belgie. maar misschien heb ik alleen dat launchpack gezien in de vluchtigheid. moet haast wel dan. Maar wel 20 euro goedkoper iig. Ik denk dat er binnen 3 maanden minstens 100 euro van de prijs afgaat.
Dude het is BHFH.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
![]()
Dan zou 'ie goedkoper worden dan de PSP, moet niet gekker worden...
neh tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef =HellFire= het volgende:
Als je 200+ games op een console wil hebben, dan zou ik gewoon een Xbox aanschaffen en die om laten bouwen, als je dan toch op de cheaptour wil gaan.
Denken jullie trouwens dat die 'slechte' reviews de 360 de das om zullen doen?
Nee, want ze zijn helemaal niet slecht. Ze zijn juist goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef =HellFire= het volgende:
Absoluut niet.. en ze zijn niet eens slecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:59 schreef =HellFire= het volgende:
als je 65 euro voor een spel vraagt , kun je onmogelijk veel vragen voor de hardware. Ik denk dat deze prijsstelling veel te hoog is om het tot een succes te maken. 200 euro max. is een goede prijsstelling (199) zeker als de nieuwe nintendo en ps3 straks op de markt zijn zullen de prijzen snel instorten verwacht ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
![]()
Dan zou 'ie goedkoper worden dan de PSP, moet niet gekker worden...
Jij zou financieel directeur moeten worden bij Microsoft, ze zullen het vast heel lang uithouden met jou aan de leidingquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als je 65 euro voor een spel vraagt , kun je onmogelijk veel vragen voor de hardware. Ik denk dat deze prijsstelling veel te hoog is om het tot een succes te maken. 200 euro max. is een goede prijsstelling (199) zeker als de nieuwe nintendo en ps3 straks op de markt zijn zullen de prijzen snel instorten verwacht ik.
Ik verwacht overigens meer van de nieuwe nintendo met die revolutionaire controllers De xbox 360 is toch een beetje oude wijn in nieuwe zakken. weinig revolutionair.
Shit, dan ben ik toen afgezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
>200 euro is 440 gulden. de introductieprijs van de originele xbox.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
599 gulden staat er op mijn 1 jaar na release gekochte Xboxquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je de volgende keer ook goede info zou willen geven, dat zouden we erg op prijs stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |