Oh, ik dacht dat het zelfspottend bedoeld was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was om aan te geven dat het best triest is als je er zo'n eentje hebt.
Neeeuh...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het zelfspottend bedoeld was.
Nou, ik denk wel dat je als vrouw pas op latere leeftijd je lichaam echt goed leert kennen en ook je eigen seksualiteit pas echt leert onderkennen. Waardoor je er dus ook meer bewust van bent en er meer diepgaand* van kunt genieten. Of zo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:24 schreef Duiveltja het volgende:
Bij jou was die stelling dus niet van toepassing
Niet al te moeilijk over doen ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat je als vrouw pas op latere leeftijd je lichaam echt goed leert kennen en ook je eigen seksualiteit pas echt leert onderkennen. Waardoor je er dus ook meer bewust van bent en er meer diepgaand* van kunt genieten. Of zo.
Weet ik veel... seks is gewoon erg lekker.
* No pun intended.
quote:Ga ik me nu op de A50 werpen. Niet in letterlijke zin, hoor, maar teksttechnisch
Inderdaad! Seks is fun en zo moet je het ook beleven.quote:
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad! Seks is fun en zo moet je het ook beleven.
Nuecken?![]()
quote:[15:28:31] * BVO|leert (FokIRC@kf-ron-cb01-1020.dial.kabelfoon.nl) Quit (Quit: Leaving)
[15:31:37] * Bupatih|weg (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: )
[15:32:54] * Mike (Mike@ipd50a5f69.speed.planet.nl) has left #SHO
Leer prioriteiten stellenquote:
Wat hij zegt!quote:
Hiquote:
Hoiquote:
Whoei, zo heb ik ze nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Openingszinnen zijn zo overrated!
Hup... uit die kleren!
Wat heb jij vandaag geslikt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef Copycat het volgende:
Openingszinnen zijn zo overrated!
Hup... uit die kleren!
Nog niets...quote:
"Inkoppers: provided by Zhenar!"quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:07 schreef Copycat het volgende:
Mark, je hebt toch wel een doktersbriefje dat je helemaal SOA vrij bent hè?
Ja! Toevallig een paar weken geleden weer een volledige check-up gedaan. Alles pico bello in orde, ook mijn eierstokken rammelen nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |