idd, zal wel een kort programma zijn ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:44 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ik wil die wasmachine ook eer bij mij alles klaar is dus de was machine klaar en de droger ben ik echt wel 3 uur verder en hier redden ze dat binnen een uur![]()
Als ze thuis zitten en de banden bekijken komen ze er ook pas achter hoe de anderen werkelijk over hen denken.. Ik denk niet dat ik het persoonlijk zou kunnen handelen als iemand me in een roddelgesprek affikt... Ze zeggen nu wel heel stoer dat ze achteraf niet moeilijk gaan doen, maar je moet verdomd stevig in je schoenen staan wil je dat waar kunnen maken...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef Radobe het volgende:
Ik ben benieuwd, of die bewoners nog zo over het incident denken als ze het ""veilige"huis uit zijn. Zo'n groepsgebeuren heeft veel invloed op je. Dat kan je goed zien aan Menno En hij zei dat gister ook. Ik denk er van de vriendschappen weinig overblijft als die oogjes opengaan.
En ik ga vanavond de dvd van nemo nog maar eens bekijken als eerbetoonquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik dat lieve visje zo zie liggen, dan krijg ik gewoon tranen in mijn ogen dat die vieze stinktrut daar haar poten mee heeft afgeveegd.![]()
![]()
uurtje of vijf geslapen vannacht, gok ik?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Schrijf een brief of zo, dat je naar de politie gaat als ze niet naar je luisteren.
Principieel onjuist.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ik ga vanavond de dvd van nemo nog maar eens bekijken als eerbetoon![]()
Dat zal toch heel erg afhangen van hoe BB het in de TVuitzendingen neer gaat zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch zo dat nederland door deze slijmactie van Nathalie heenprikt. Echt.
Echt? Ja echt.
Ik hoop het ook maar het ligt ook een beetje aan BB hoe gaan ze alles in beeld brengen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop toch zo dat nederland door deze slijmactie van Nathalie heenprikt. Echt.
Echt? Ja echt.
6 zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
uurtje of vijf geslapen vannacht, gok ik?![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef sleepy1958 het volgende:
en nu maak ik me druk. jullie praten sinds gisteravond nergens anders over!!!!!!
amenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef F4iTH het volgende:
Ja
1: Menno is schijnbaar heilig verklaard. Misselijkmakend teringventje ligt er gelukkig uit met z'n vieze spelletjes
2: Het geeft gewoon aan hoe weinig er eigenlijk in het huis gebeurt waardoor men de kleinste incidenten aangrijpt om er wekenlang over te lullen.
3 Wat J. betreft, ze hadden die shirtjes van Joscelyn aan hem moeten geven, hij is de werkelijke Big Baby en wordt ook zo behandeld.
Ja, als we hier al niet over kunnen ouwehoeren kunnen we net zo goed een ander forum opzoeken en over de vogelgriep gaan kleppen of zo. En ik vind Menno vergeleken met de meeste bewoners een sympathieke gozer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja
1: Menno is schijnbaar heilig verklaard. Misselijkmakend teringventje ligt er gelukkig uit met z'n vieze spelletjes
2: Het geeft gewoon aan hoe weinig er eigenlijk in het huis gebeurt waardoor men de kleinste incidenten aangrijpt om er wekenlang over te lullen.
3 Wat J. betreft, ze hadden die shirtjes van Joscelyn aan hem moeten geven, hij is de werkelijke Big Baby en wordt ook zo behandeld.
Zou leuk zijn.. krijgt dat trutje ook een keer een sanctiequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze Lieske nu pakken omdat ze de lamp heeft losgemaakt en wilde schoonmaken?
Precies,ik denk ook niet dat ik het zou kunnen, luisteren naar hoe je wordt afgezeken na die tijd, terwijl ze daar zo aardig tegen je deden. In Menno's geval deden ze daar ook niet aardig, maar hij werd wel vreselijk beinvloed door wat ze zeiden. Een groep waar je zo mee moet samen leven, heeft echt wel invloed op jequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze thuis zitten en de banden bekijken komen ze er ook pas achter hoe de anderen werkelijk over hen denken.. Ik denk niet dat ik het persoonlijk zou kunnen handelen als iemand me in een roddelgesprek affikt... Ze zeggen nu wel heel stoer dat ze achteraf niet moeilijk gaan doen, maar je moet verdomd stevig in je schoenen staan wil je dat waar kunnen maken...
Ik vind dat je een beetje zeurtquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening.
Ik denk toch echt dat ik, als ik zoiets van mezelf terugzag en het me niet herinnerde, excuses zou stamelen. En daarnáást ook in de verdediging schieten hoor, pruttelend dat ik dronken was, dat wel.
Maar nee, niet alleen zei ze geen sorry, OK dat kan ze in alle hectiek "vergeten"zijn, ze presteerde het ook nog om direct mee te gaan in het geruststellende gebagatelliseer van de overige bewoners.
Ik heb het niet alleen over Menno, ik heb het over iedereen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Radobe het volgende:
[..]
Precies,ik denk ook niet dat ik het zou kunnen, luisteren naar hoe je wordt afgezeken na die tijd, terwijl ze daar zo aardig tegen je deden. In Menno's geval deden ze daar ook niet aardig, maar hij werd wel vreselijk beinvloed door wat ze zeiden. Een groep waar je zo mee moet samen leven, heeft echt wel invloed op je
Met die laatste zin heb je in mijn ogen meteen de essentie te pakken: het is een spel. De normale regels gelden hier niet, dat is allang duidelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Geef dan tenminste een inhoudelijke reactie Pinball. niet zo kinderachtig
wat is er mis met het principe dat alleen de dader straf verdiend? zelfs in een spel!!
Eens , ik bergrijp ook niet waarom Menno zo geprezen wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |