Je kunt de straf en het weghalen van de nominatie ook los van elkaar zien. De 'straf' was gewoon dat Menno haar ermee confronteerde. Verder mocht Menno gewoon ook een stem bij iemand weghalen en bij een anders neerleggen (een beetje zoiets als Rikkert ook mocht).quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef sleepy1958 het volgende:
goeiemorgen.
moet toch nog even wat kwijt. dat nathalie straf verdiend kan ik inkomen. sanctie is wel
wat laat.
waar ik niemand over hoor is de straf die roel hiermee ook krijgt. zonder dat hij er iets mee te maken heeft (hij heeft zelfs tijdens het incident nathalie nog gewaarschuwd dat ze te ver ging) is hij zijn nominatiestem kwijtgeraakt.
nog vreemder is de beloning die J. (kan zijn naam niet meer typen) hiervoor krijgt.
Als ik een misdrijf bega krijg IK straf en mijn buurman geen beloning toch.
Alleen de toevoeging van nathalie op de bank was prima geweest, nu vind ik het een
verkeerde gang van zaken voor roel en j.
maar in dit specifieke geval is het op zijn minst niet zo handigquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
so what... doe ik ook altijd....
Ik snapte hem eerst ook niet maar ik denk dat ie bedoelt dat Roel's stem voor niks is geweest doordat Menno Joost die stem heeft kwijtgescholden.quote:
ow, is ze dan weer aan het neuspeuteren zodat we zien dat ze goed te eten krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:34 schreef Falco het volgende:
Jeeezus wat is die Nathalie bewust van de camera!
Ze spoort echt nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef Mlose het volgende:
Ze zit nu huilend tegen haar beertje te praten
Ze draait echt door![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie kruipt nu écht.... Ze is nu zelfs haar eigen beer aan het bevuilen...
Dat hoeft nou ook weer niet van mij, zo te zien is de boodschap overgekomen.
Tja zo kan je het zien natuurlijk, zie het zelf niet echt op die manier.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef sleepy1958 het volgende:
goeiemorgen.
moet toch nog even wat kwijt. dat nathalie straf verdiend kan ik inkomen. sanctie is wel
wat laat.
waar ik niemand over hoor is de straf die roel hiermee ook krijgt. zonder dat hij er iets mee te maken heeft (hij heeft zelfs tijdens het incident nathalie nog gewaarschuwd dat ze te ver ging) is hij zijn nominatiestem kwijtgeraakt.
nog vreemder is de beloning die J. (kan zijn naam niet meer typen) hiervoor krijgt.
Als ik een misdrijf bega krijg IK straf en mijn buurman geen beloning toch.
Alleen de toevoeging van nathalie op de bank was prima geweest, nu vind ik het een
verkeerde gang van zaken voor roel en j.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef stil het volgende:
Haalt Nathalie nu haar beer onder haar voeten door? terwijl ze naar de camera kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |