Alleen erg jammer dat Dido en Roel dat nog steeds niet door hebben. Roel vind nog steeds dat het allemaal wel erg overtrokken wordt, was allemaal geen big deal. Gaat die straks even het deksel op z'n neus krijgen als ie hoort hoe z'n ouders erover denken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker wel.
Vorige live- uitzending heeft Menno's moeder daar al een vinnige opmerking over gemaakt richting Dido en Roel.
En gisteravond zei Roels moeder dat ze het zeer bedenkelijk van haar zoon vond dat hij er om zat te grinniken. "Hij had Nathalie beet moeten pakken en door elkaar moeten rammelen", waren haar woorden.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:16 schreef Bep het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je nu pas net uit je bedje komt rollen he?![]()
Dat klopt, maar ik doelde meer op Menno die er niets over zei. Of Bridget ofzo. En ja, de bwoners in het huis zien het allemaal heel anders dan de kijkers het zien. Heel vreemd. Waarschijnlijk omdat ze Nathalie echt allemaal erg mogen ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker wel.
Vorige live- uitzending heeft Menno's moeder daar al een vinnige opmerking over gemaakt richting Dido en Roel.
En gisteravond zei Roels moeder dat ze het zeer bedenkelijk van haar zoon vond dat hij er om zat te grinniken. "Hij had Nathalie beet moeten pakken en door elkaar moeten rammelen", waren haar woorden.
Ach.. en vinden ze eigenlijk niet allemáál dat er van een mus een olifant is gemaakt?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef Bocaj het volgende:
Naat doet nu het bed van Menno!
Waarschijnlijk wil BB met deze actie Nath weg krijgen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido lag helemaal in een deuk, maar daar is idd niet over gezegd.
Wat was dat trouwens met de moeder van Ingrid? Waarom is ze pissed op haar? Zo'n gekke dingen heeft Ingrid toch niet gedaan??quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wel.... Hij wilde eerst Ingrid sparen maar die gaf een rare opmerking inz. zijn praatsnelheid.... en toen koos hij voor Joost...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen erg jammer dat Dido en Roel dat nog steeds niet door hebben. Roel vind nog steeds dat het allemaal wel erg overtrokken wordt, was allemaal geen big deal. Gaat die straks even het deksel op z'n neus krijgen als ie hoort hoe z'n ouders erover denken.
Dat vergeten we nu allemaal even inderdaad, maar op zich vond ik dat nog vele malen ranzigerquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Wacht maar tot ze ziet hoe heerljik ze in haar neus peutert, het resultaat bekijkt en het opeet![]()
Ik denk dat ze daar meer spijt van heeft...
Het was veel harder geweest om te zeggen Nath je kan nu vertrekken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Uiteraard was het een idee van BB en daar zou Menno graag aan willen meewerken natuurlijk. Het hoort er ook gewoon bij vind ik, want het zou superhard worden deze BB, maar vooralsnog valt het wel mee...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah inderdaad.. was ik in alle ophef alweer vergeten !! Dit gaat ze echt nog wel horen !! En dan gaat ze zich pas echt doodschamen !!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vergeten we nu allemaal even inderdaad, maar op zich vond ik dat nog vele malen ranziger
Het ergste is nog dat je zo'n grote groene zag zitten.... brrrrrquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vergeten we nu allemaal even inderdaad, maar op zich vond ik dat nog vele malen ranziger
Ow sorry dame , dat wist ik niet . heel veel sterktequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Je bent er natuurlijk al even niet geweest. Flugel is geveld door de griep. (net zoals velen anderen hier) Dus ik slaap momenteel wat langer....
Zag het ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:en ze stond weer met haar poten op het bed gewoon
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef teamlead het volgende:en ze stond weer met haar poten op het bed gewoon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |